The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

MĂDĂLINA STAN // CERCETAREA INFLUENȚELOR DIMENSIUNII ONIRICE ȘI A RAPORTULUI DINTRE REAL ȘI IMAGINAR ÎN MODA CONTEMPORANĂ

Articol / 02 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • MĂDĂLINA STAN // CERCETAREA INFLUENȚELOR DIMENSIUNII ONIRICE ȘI A RAPORTULUI DINTRE REAL ȘI IMAGINAR ÎN MODA CONTEMPORANĂ
  • MĂDĂLINA STAN // CERCETAREA INFLUENȚELOR DIMENSIUNII ONIRICE ȘI A RAPORTULUI DINTRE REAL ȘI IMAGINAR ÎN MODA CONTEMPORANĂPicasa
  • MĂDĂLINA STAN // CERCETAREA INFLUENȚELOR DIMENSIUNII ONIRICE ȘI A RAPORTULUI DINTRE REAL ȘI IMAGINAR ÎN MODA CONTEMPORANĂ
1/3
Mădălina Stan a studiat între 2009-2013 la Liceul ,,Sigismund Toduță’’ din Deva, urmând apoi cursurile Universității de Artă și Design din Cluj-Napoca, în cadrul Facultății de Arte Decorative și Design, secția Modă-design vestimentar din 2013 până în 2018.

Cercetarea influențelor dimensiunii onirice și a raportului dintre real și imaginar în moda contemporană


Proiectul intitulat EON a pornit de la afirmația lui Platon ,,Omul se cunoaște prin visele sale’’, afirmație care a devenit un reper al demersului proiectului. Mai mult de atât, acest joc între real și imaginar, acest cerc închis al misterului jucat între conștient și inconștient a fost un aspect important în aceasta investigare a dimensiunii onirice.
Colecția traduce vizual într-un mod metaforic aceste câmpuri semantice ale Visului. Deconstrucțiile și reconstrucțiile clasice ale produselor vestimentare au generat noi hibridizări și morfologii ale hainelor, imprimate digital cu imagini, simboluri, semne, însemnări caligrafice.
Reperul colecției este visul, influențată de aceste dimensiuni misterioase cu scopul de a decodifica sentimentele, gândurile, comportamentul, motivele și valorile celui care le visează.