The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

MONICA ȘCHIOPU // XDIMENSIUNI

Articol / 01 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • MONICA ȘCHIOPU // XDIMENSIUNIMONICA ȘCHIOPU
  • MONICA ȘCHIOPU // XDIMENSIUNIMONICA ȘCHIOPU
  • MONICA ȘCHIOPU // XDIMENSIUNIMONICA ȘCHIOPU
  • MONICA ȘCHIOPU // XDIMENSIUNIMONICA ȘCHIOPU
  • MONICA ȘCHIOPU // XDIMENSIUNIMONICA ȘCHIOPU
1/5
Monica Șchiopu a studiat între 2011 și 2015 la Colegiul de Arte Carmen Sylva din Ploieşti, urmând apoi cursurile Universităţii Naţionale de Arte în cadrul Facultăţii de Arte Plastice, secţia Pictură din 2015 până în 2018.

XDIMENSIUNI

Proiectul se numește XDIMENSIUNI, o concluzie dar și o incertitudine provenită din încercarea de a crea o imagine prin cercetarea pe cale rațională a realității și a dimensiunilor acesteia. Punctul de plecare a fost desenul, înțeles ca o transpunere a tridimensionalului în bidimensional. În natură, nu se întâlnește conceptul de bidimensional, excepție face însă umbra, desenul unui corp. Astfel, în imagine, tridimensionalul este reprezentat printr-un sistem de orizontale și verticale, o hartă a lumii materiale, iar umbra pentru că este un fenomen în două dimensiuni apare transferată în totalitate prin formă și culoare, devenind la un moment dat un corp.

De asemenea, de-a lungul proiectului, preocuparea a fost pictura ca și imagine în sine, ce nu trebuie neapărat să ilustreze, ci să exprime prin modul în care sunt alternate formele și culorile, într-o expresie ce a devenit non-obiectuală.