The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

SERGIU MITREA // ACVATERUS

Articol / 03 Oct 2017 / INSTITUTE.RO
  • SERGIU MITREA // ACVATERUS
  • SERGIU MITREA // ACVATERUS
  • SERGIU MITREA // ACVATERUS
  • SERGIU MITREA // ACVATERUS
  • SERGIU MITREA // ACVATERUS
1/5
 Sergiu este un tânăr artist absolvent al Universității Naționale de Arte București, departamentul Ceramică-Sticlă-Metal, secția Metal (2014-2017). În prezent urmează cursurile de masterat în cadrul aceluiași departament pentru a acumula experientă si abilitați necesare abordării unor teme complexe, abordate la un nivel superior ce vor avea impact asupra publicului consumator de frumos.

Acvaterus


„Acvaterus” este o reprezentare tridimensională din metal înfățișând o formă de viață sugerată, o creatură fictivă. Însă conceptul ce se află la bază constă în legătura dintre forma exterioară din tablă și un nucleu aflat în interior.
Concepția artistică rezultă din îmbinarea a două componente inspirate din lumea vegetală. Astfel, partea inferioară a acestei alcătuiri metalice va scoate în evidență predominant latura inspirată de imaginea unor radăcini, reperul care asigură sustinerea unei plante. În zona superioară se îmbină cu un element mai compact, mai ferm, asemănător unei ființe evoluate, care valorifică energia primară captată din sol. Simbolul acestei energii este redat vizual prin intermediul unei surse de lumină amplasate discret în interiorul lucrării, unde iluminarea se reflectă în zona ce constituie nucleul operei, similar unui numitor comun al tuturor ființelor vii. Totodată, lumina interioară va sugera tranzitivitatea principiului vital, energetic, de la nivelul vegetal la cel organic, armonia lumii vii, precum si posibilitatea existenței unui „suflet”.