The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Livia Fălcaru // The Dictionary of Obscure Sorrows

Articol / 02 Oct 2017 /
  • Livia Fălcaru // The Dictionary of Obscure Sorrowswww.catalingeorgescu.com
  • Livia Fălcaru // The Dictionary of Obscure Sorrowswww.catalingeorgescu.com
  • Livia Fălcaru // The Dictionary of Obscure Sorrowswww.catalingeorgescu.com
1/3
Livia este un artist vizual şi designer grafic care locuieşte şi lucrează în prezent în Bucureşti. A studiat designul grafic la Universitatea Naţională de Arte Bucureşti. Folosind atât tehnici analog, cât şi digitale, în ultimii cinci ani, artista şi-a definit un stil personal care abundă în liniii puternice şi culori saturate. 

The Dictionary of Obscure Sorrows
 
”The Dictionary of Obscure Sorrows” este un compendiu de cuvinte inventate de John Koenig, menite să umple un gol în limbaj. Ele au fost create pentru a defini senzaţii şi emoţii pe care cu toţii le simţim, dar pentru care nu avem deja o denumire. Dicţionarul conţine o serie de termeni inventaţi de autor şi însoţiţi de ilustraţii realizate de Livia Fălcaru. Acest proiect doreşte să refacă adevăratul înţeles al cuvântului tristeţe (satis, din latină) care, la origine, înseamnă împlinire. Cuvintele din dicţionar nu au fost inventate cu scopul de a intra în uzul zilnic, ci mai degrabă pentru a reuni singurătăţile care au ca numitor comun anumite trăiri şi amintiri.