The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Ioana Adam // POST A R T INTERNET

Articol / 03 Oct 2017 / INSTITUTE.RO
  • Ioana Adam // POST A R T INTERNET Athommuska
  • Ioana Adam // POST A R T INTERNET
  • Ioana Adam // POST A R T INTERNET
  • Ioana Adam // POST A R T INTERNET
  • Ioana Adam // POST A R T INTERNET
  • Ioana Adam // POST A R T INTERNET
  • Ioana Adam // POST A R T INTERNET
1/7
 Ioana Adam a urmat profilul de Arte Plastice la Liceul de Artă Carmen Sylva, Ploieşti (2009 - 2013), actualmente absolventă a Universităţii Naţionale de Arte, Bucureşti, specializarea Modă şi Design Vestimentar, sesiunea iunie 2017.

POST A R T INTERNET

Conceptul colecţiei are în prim-plan ideea artei de după Internet, mai exact manifestarea Vaporwave-ului și cum acesta a ajuns, dintr-o glumă a muzicii, să fie un curent îndrăgit de mulți. Cele şase costume-obiect promovează un nou mesaj cultural: ironizarea unor segmente din societate prin ludicul estetic. Inovaţia personală constă în realizarea unor efecte ce transmit ideea de disruptiv, disorder, distortion, prin intermediul imprimeurilor digitale şi al structurilor, toate suprapuse până ce se creează o confuzie care aduce a glitch, eroare, scurs, şters. Ca ţesături, designerul a folosit materiale dure pentru o parte din piese (DOC, denim), alternate cu piese vaporoase (tulle, organza), realizând un efect tipic editurilor inspirate din glitch art, casete VHS şi estetica anilor ’80.