The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Cristina Huștea // PLUR-in

Articol / 03 Oct 2017 / INSTITUTE.RO
  • Cristina Huștea // PLUR-in
  • Cristina Huștea // PLUR-in
  • Cristina Huștea // PLUR-in
  • Cristina Huștea // PLUR-in
  • Cristina Huștea // PLUR-in
  • Cristina Huștea // PLUR-in
  • Cristina Huștea // PLUR-in
1/7
 Absolventă a Liceului de Muzică şi Arte din Târgu Jiu, specializarea pictură, a urmat cursul de modeling la One Models Agency şi a obţinut Locul II la New Models Contest 2010 By One Models. S-a specializat în modă în cadrul Facultăţii de Arte Decorative si Design–UNArte, lucrarea de licenţa PLUR-in.

PLUR-in

Colecţia de modă PLUR-in promovează hainele cu personalitate, hainele purtabile, adaptate unei anumite personalităţi şi unui anumit caracter.
PLUR-in prezintă ideea de libertate şi de manifestare a tuturor stărilor fără a avea o constrângere sau o barieră pusă de societate.
Ţinutele sunt o adaptare a stilului raverilor la oamenii care nu fac parte dintr-o anumită miscare culturală, prin integrarea unor viziuni şi perspective de viaţă în acest mediu.
Scrisul pe faţă reprezintă dorinţa de a transmite un mesaj fără a putea fi citit şi interpretat, ideea de libertate de exprimare, fiecare persoană are ceva de transmis, dar nu neaparat agresiv vizibil, ci mai mult personal, un mesaj subliminal.