The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Ariana Spin // Contemporary Ninja

Articol / 03 Oct 2017 / INSTITUTE.RO
  • Ariana Spin // Contemporary Ninja
  • Ariana Spin // Contemporary Ninja
  • Ariana Spin // Contemporary Ninja
  • Ariana Spin // Contemporary Ninja
  • Ariana Spin // Contemporary Ninja
  • Ariana Spin // Contemporary Ninja
  • Ariana Spin // Contemporary Ninja
  • Ariana Spin // Contemporary Ninja
  • Ariana Spin // Contemporary Ninja
  • Ariana Spin // Contemporary Ninja
  • Ariana Spin // Contemporary Ninja
  • Ariana Spin // Contemporary Ninja
  • Ariana Spin // Contemporary Ninja
  • Ariana Spin // Contemporary Ninja
1/14
Absolventă a Universității de Artă și Design Cluj-Napoca secția Modă-Design vestimentar, își continuă studiile de masterat tot în cadrul UAD-ului, căutând o altă abordare asupra designului vestimentar.
Dorește să găsească un echilibru estetic între "comercial" și "abstract", fără să își piardă identitatea de artist. Precum și în proiectul de licență "Ninja contemporan", ea caută soluții care să rupă linia dintre hainele feminine și masculine, abordând veșminte unisex și de asemenea să împingă privitorul, dar și colegii spre produse unice, handmade. 

Tema “Ninja contemporan” implică diferite elemente culese din subculturi internaționale și naționale formând un rezultat estetic cât mai creativ. Inspirația estetică principală provine de la subcultură Harajuku, dar și din punct de vedere al principiilor pe care le promovează: identitarea. Colectța se adresează sezonului toamnă-iarnă 2017-2018.Ținutele sunt concepute unisex și nu scot în evidența calități fizice, siluetele clasice fiind deformate prin volume exagerate, fapt care subliniaza detașarea de standardele tipice. Se apelează la materiale precum burete, licra, PVC, tapițerii pentru readarea ținutelor care vor fi însoțite de detalii patchwork și lucrate manual prin țesături din lâna, broderie, prezente atât pe haine cât și pe accesorii. Produsele finale ar trebui să semene cu un fel de uniformă, cu multe detalii, la modă, dar ținând cont de singurul său scop, acela de a provoca lumea să fie din nou creativă.