The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Andrei Cătălin Ștefan // Vagon de dormit de tipul WLABmmz - Eurocruiser

Articol / 02 Oct 2017 / INSTITUTE.RO
  • Andrei Cătălin Ștefan // Vagon de dormit de tipul WLABmmz - Eurocruiser
  • Andrei Cătălin Ștefan // Vagon de dormit de tipul WLABmmz - Eurocruiser
  • Andrei Cătălin Ștefan // Vagon de dormit de tipul WLABmmz - Eurocruiser
  • Andrei Cătălin Ștefan // Vagon de dormit de tipul WLABmmz - Eurocruiser
  • Andrei Cătălin Ștefan // Vagon de dormit de tipul WLABmmz - Eurocruiser
1/5
Andrei este entuziast şi plin de viaţă, proaspăt absolvent al UNArte, Facultatea de Arte Decorative şi Design, pasionat feroviar şi foate activ pe planul transportului pe calea ferată, gamer avid şi interesat de 3D şi 2D design pentru industria de jocuri video.

Vagon de dormit de tipul WLABmmz - Eurocruiser

Eurocruiser este un vagon de dormit conceput pentru trafic internaţional, cu două clase, Premium şi Premium-Economy, acomodate pentru persoanele cu dezabilităţi, compartiment pentru însoţitor, duşuri şi băi private. Proiectul a fost lucrat pe etape, prima şi cea mai importantă a fost alegerea şasiului de tip Z, stabilirea în funcţie de standardele UIC şi TSI măsurile de gabarit, pentru a putea schiţa tipologia interiorului. După trasarea ''hărţii'' interiorului a urmat cea mai lungă etapă din elaborarea proiectului, proiectarea 3D. Această etapă a durat aproape două luni datorită rezolvărilor problemelor de spaţiu care apăreau pe măsură ce interiorul era modelat 3D, adaptarea anumitor aspecte la legislaţia în vigoare precum şi alegerea materialelor, copertarea pereţilor în funcţie de conductele de apă şi aer condiţionat, aranjarea elementelor de iluminat şi aplicarea factorilor de siguranţă. Ultima etapă a fost cea a expunerii proiectului, aranjarea planşelor şi a reprezentării vizuale. Macheta a fost printată 3D cu ajutorul unui model ''dummy'' făcut după cel detaliat.