The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Silvia Pavăl // Ză scoolărz

Articol / 19 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Silvia Pavăl // Ză scoolărz
  • Silvia Pavăl // Ză scoolărz
  • Silvia Pavăl // Ză scoolărz
  • Silvia Pavăl // Ză scoolărz
  • Silvia Pavăl // Ză scoolărz
1/5
Pentru Pavăl Silvia, tânără absolventă UNARTE București, secția Modă-Design Vestimentar, moda este marcată de coduri și semnificații. Considerând că cea mai pură formă de noutate se găsește în moda străzii, abordează într-o manieră profund personală, marcată de experiențe urbane, dar și o observație amănunțită a schimbărilor de mentalitate, atitudine și stil de viață ale tinerei generații, subiecte precum educația alternativă, libertitatea de expresie, curajul de a fi autentic într-o societate predominată de preconcepții și restricții sociale.

ZĂ SCOOLĂRZ

Ză sCOOLărZ - un proiect cu și despre generația Z ce își propune să identifice noi atitudini umane și cele mai proaspete și subtile schimbări din societatea actuală.
 
 
Declanșatorul - „În procesul meu artistic a existat o amintire/o senzație declanșatoare. Se întâmpla pe la vârsta de nouă ani când vizionam împreună cu tatăl meu un dvd cu concertul lui Pink Floyd - The Wall.” Ani mai târziu, ajunsă în anul III la design vestimentar, în minte cu versurile melodiei Another brick in the wall, a decis să pornească într-o călătorie marcată de simboluri grafice, de o nouă atitudine privitoare la valorile învățate în școală și nu în ultimul rând marcată de propriile observații și experiențe, în vederea deslușirii unei noi generații(generația z).
 
„Dacă ar fi să vorbim despre felul în care generația z se îmbracă trebuie să vorbim despre atitudine. La ei nu mai este vorba neapărat despre ce poartă, ci despre cum poartă. Pentru ei brandul nu mai are o reală importanță, orice produs poate fi valoros atâta timp cât răspunde nevoilor proprii.”