The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Raluca Mărgescu // Man at work

Articol / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Raluca Mărgescu // Man at work
  • Raluca Mărgescu // Man at work
  • Raluca Mărgescu // Man at work
  • Raluca Mărgescu // Man at work
  • Raluca Mărgescu // Man at work
  • Raluca Mărgescu // Man at work
  • Raluca Mărgescu // Man at work
  • Raluca Mărgescu // Man at work
  • Raluca Mărgescu // Man at work
  • Raluca Mărgescu // Man at work
1/10
Raluca Mărgescu este artist vizual (23 ani) care lucrează în mare parte cu fotografia digitală, mediu din care ea explorează adevărul din spatele imaginilor și încearcă să îl aducă la suprafață. A început să studieze fotografie în Timișoara (Universitatea de Arte) și a încheiat în 2014, la departamentul foto-video.

MAN AT WORK

Lucrarea de disertație ManAtWork este un proiect fotografic aflat în desfășurare de aproape trei ani. A reprezentat de asemenea subiectul licenței date în cadrul facultății de arte din Timișoara. Pe parcursul celor doi ani de masterat s-au produs câteva modificări majore în modalitatea de expunere, ideea de bază rămânând aceeași și anume să nu mai judecăm oamenii după aparențe, implicit locul lor de muncă și să-i apreciem pe fiecare în parte pentru contribuția adusă societății în care trăim.

Lucrarea de licență a fost alcătuită din 12 fotografii duble de dimensiune A4 care se deschideau ca o carte și ofereau privitorului informațiile cu privire la locul de muncă al personajului din fața lor. Am realizat acest lucru deoarece în prima ipostază, când doar portretul simplu, alb/nergu era vizibil acesta nu lăsa loc de interpretare asupra personajului din punct de vedere al meseriei practicate. Lucrarea de disertație se continuă pe aceeași idee, dar expuse altfel.


Această schimbare s-a produs deoarece portretele printate la scară mai mare (70/100cm) conferă importanță fiecărui individ în parte clasându-i pe toți pe aceeași scară. Acestea au fost fotografiate cu o lumină continuă, circulară pentru a obține mai multe detalii la nivelul feței.