The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Radu Constantin // New Aarhus School of architecture

Articol / 19 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Radu Constantin // New Aarhus School of architecture
  • Radu Constantin // New Aarhus School of architecture
1/2
Născut în Constanța, România, Radu Constantin este proaspăt absolvent al Facultății de Arhitectură din cadrul UAUIM București, cu rezultate deosebite. În 2015 efectuează un internship la schmidt hammer lassen architects în Aarhus, Danemarca, unde își lărgește experiența profesională.

THE NEW AARHUS SCHOOL OF ARCHITECTURE

Școala de arhitectură din Aarhus a fost fondată în 1965 și există în aceeași configurație și astăzi: diferite spații presărate prin oraș în foste depozite sau imobile de raport. Situl pentru nouă școală este un fost spațiu industrial din centrul orașului. Scara intervenției reprezintă o problemă privind integrarea în context. Soluția cea mai oportună este adoptarea tipologiei caracteristice de insulă construită perimetral cu spațiu public amplu în interior. Locul pe care școala îl ocupă în prezent este format din numeroase spații articulate dintre clădirile vechi. Aceste spații au devenit cu timpul curți interioare folosite de studenți și profesori pentru activitățile cotidiene, atât academice, cât și de loisir. Aceste curți reprezintă cel mai important factor decizional în proiectarea noii școli, deoarece reprezintă caracterul esențial al spațiului perceput de utilizatorii școlii actuale.