The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Maria Voicu // Centru pentru copii cu autism

Articol / 19 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Maria Voicu // Centru pentru copii cu autism
  • Maria Voicu // Centru pentru copii cu autism
  • Maria Voicu // Centru pentru copii cu autism
  • Maria Voicu // Centru pentru copii cu autism
  • Maria Voicu // Centru pentru copii cu autism
1/5
Proaspăt absolventă a Universității de Arhitectură și Urbanism „Ion Mincu”, Facultatea de Arhitectură, tânăra arhitect Carolina Voicu și-a început cursurile universitare la Facultatea Tehnică din Graz, Austria. Este pasionată de tot ceea ce înseamnă design, dar și de felul în care arhitectura poate influența psihicul uman. În prezent, lucrează la un birou de arhitectură din București.

CENTRU DE DIAGNOSTICARE, TRATAMENT ȘI EDUCAȚIE PENTRU COPII CU AUTISM

Proiectul de diplomă studiază felul în care arhitectura și psihologia se influențează reciproc, cum impactul design-ului, asupra copiilor care suferă de autism, poate influența pozitiv comportamentul acestora și modul în care percep mediul înconjurător. Propunerea cuprinde 5 unități/căsuțe cu funcțiuni diferite, legate printr-o formă organică.
 
 
În urma studiilor de la Școala Sunfield - U.K., s-a ajuns la concluzia că pereții curbi creează un loc mult mai sigur. Astfel, formele curbe ajută copiii în procesul vizual - spațial și tind să-i conducă spre alte spații într-un mod cât mai natural.
 
Astfel, s-a folosit o formă organică pentru a lega cele 5 unități și pentru a crea 3 curți interioare care comunică între ele. De asemenea, se creează un hol, unde copiii sunt în siguranță și care îi conduce către spațiul pentru interacțiune, sala de gimnastică, sala de mese, unitatea de terapie sau către gradinile interioare, unde copiii pot fi supravegheați din orice punct al acestei forme organice.