The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 17 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Magdalena Traciu // XOY

Articol / 27 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Magdalena Traciu // XOY
  • Magdalena Traciu // XOY
  • Magdalena Traciu // XOY
  • Magdalena Traciu // XOY
  • Magdalena Traciu // XOY
  • Magdalena Traciu // XOY
  • Magdalena Traciu // XOY
  • Magdalena Traciu // XOY
1/8
Magdalena Denisse Traciu este absolventă a Universității de Arte București, departamentul Design de produs, cu un background artistic ce se reflectă în proiectele sale - 12 ani petrecuți în cadrul Colegiului de Artă „Carmen Sylva” Ploiești, unde a intrat în contact cu muzica, artele plastice și arhitectura și șase luni petrecute la Milano, unde a urmat cursurile Academiei Di Belle Arti di Brera, Departamentul Design.

XOY

Proiectul se intitulează ”XOY”, făcând referire la sistemul de coordonate pe axe xoy. Coordonatele alese pentru dezvoltarea produselor sunt: materialul și gradul de control pe care designerul îl are asupra produsului; originea, punctul fix rămânând să fie funcţia obiectului.

Proiectul reprezintă o investigaţie a unor metode prin care designul propus poate fi mai provocator, mai puţin previzibil și capabil de a crea senzaţii și semnificaţii diverse. El ia forma unui experiment; materialele și metoda de lucru împing la o confruntare directă a designerului cu propriile preconcepţii despre estetică și despre influenţa asupra utilizatorului. Renunţarea la control pentru obţinerea unui grad mai mare de creativitate plasează obiectul la limita dintre autoritate și dezordine, între predefinit și incert. De aceea reacţia și alegerea utilizatorilor au ca scop certificarea unor atribute ale obiectului, pentru a îmbunataţi relaţia dintre designer-obiect-consumator.



Obiectele propuse sunt construite pe coordonate pentru a integra atât plăcerea cât și responsabilitatea. Ea este redată de partea obiectivă în care designerul atribuie produsului o semnificaţie generală valabilă în conformitate cu principii morale și sociale, în timp ce plăcerea o reprezintă partea subiectivă, în care fiecare utilizator atribuie semnificaţii produsului în funcţie de propriile experienţe.