The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Lovo // Solaris

Articol / 19 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Lovo // Solaris
  • Lovo // Solaris
  • Lovo // Solaris
  • Lovo // Solaris
1/4
Lovo este un artist român la început de drum, care s-a dedicat artelor plastice, mai ales picturii, din fragedă copilărie. Întrucât nu a urmat alte studii de specialitate în afară de facultate, se poate observa că în spatele lucrărilor se află o structură ordonată, matematică şi logică. 

SOLARIS

După o zi petrecută în faţă LCD-ului, artistul rămâne profund impresionat şi captivat de o emisiune despre univers. Carl Sagan vorbeşte în acest episod despre moartea unui soare. Dar ce înseamnă, de fapt, extincţia unei stele? Şi câte ştim noi despre moartea unui soare, când al nostru n-a murit?
 

Artistul exploatează această ramură a necunoscutului, susţinând că ceea ce ne spune mai puţin, ne lasă să ne imaginăm mai mult. Gestul agresiv şi cromatica, parcă alese dintr-un film de Quentin Tarantino, ne trimit cu gândul într-o lume a nevăzutului, a emoţiei şi a imaginaţiei absolute. Reperele artistice ale picturilor se regăsesc în perioada action-painting-ului american şi expresionismului abstract, între Jackson Pollock şi Edvard Muench. 
 
Deşi pare că tehnică este una tradiţională, în realitate, materialul de lucru şi uneltele sunt unele ce nu aparţin domeniului pictural, de la pământ, nisip, piper până la elemente organice. Lucrările nu povestesc o întâmplare cosmică, cu un exerciţiu de imaginaţie, plecând de la ideea că sunt atâtea lucruri nevăzute, şi s-ar putea să arate aşa cum ne imaginăm noi.