The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Lin Al Choibi // În umbra războiului

Articol / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Lin Al Choibi // În umbra războiului
  • Lin Al Choibi // În umbra războiului
  • Lin Al Choibi // În umbra războiului
  • Lin Al Choibi // În umbra războiului
  • Lin Al Choibi // În umbra războiului
  • Lin Al Choibi // În umbra războiului
  • Lin Al Choibi // În umbra războiului
  • Lin Al Choibi // În umbra războiului
  • Lin Al Choibi // În umbra războiului
  • Lin Al Choibi // În umbra războiului
  • Lin Al Choibi // În umbra războiului
1/11
Lin Al Choibi a studiat la Liceul Dar Al Salam din Damasc -Siria, urmând apoi cursurile Universităţii Naţionale de Arte în cadrul Facultăţii de Arte Plastice din București, secţia Grafică din 2013 până în 2016.

ÎN UMBRA RĂZBOIULUI

Proiectul este definit de 5 cuvinte: Damasc, amintiri, familie, suferință și înstrăinare, în jurul cărora vreme de 5 ani au trăit membrii familiei. Artista prezintă impactul negativ și nesfârșit al războiului ce provoacă suferință și tortură psihică.
 

Portretele imortalizate încearcă să redea cât mai puține emoții imitând o mască ce ascunde suferința din sufletele lor. Pozele părinților sunt susținute de un fundal în care este prezentată întreaga lor poveste printr-un număr de poze cu emoțiile și amintirile lor, în număr egal cu vârsta fiecăruia dintre ei.

Caligrafia arabă dispusă pe portrete asemenea unor cicatrici pentru a exprima intuitiv legătura cu orientul și în același timp pentru că emoțiile din aceste versuri sunt ascunse asemenea suferințelor din sufletele modelelor. Versurile folosite în scopul de a spune suferința fiecăruia sunt însumate pentru a reda povestea familiei în autoportretul caligrafic pentru a sugera o existentă trăită „fără viață” în umbră războiului.