The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Florentina Măriuț Otari // Fragmente de imobilitate

Articol / 19 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Florentina Măriuț Otari // Fragmente de imobilitate
  • Florentina Măriuț Otari // Fragmente de imobilitate
  • Florentina Măriuț Otari // Fragmente de imobilitate
  • Florentina Măriuț Otari // Fragmente de imobilitate
  • Florentina Măriuț Otari // Fragmente de imobilitate
1/5
Florentina descoperă pasiunea pentru pictură și începe să studieze, mai întâi luând lecţii particulare, apoi la Școala de Arte din București, după care urmează cursurile Universităţii Naţionale de Artă din București.
 
A expus la Una Galeria București-2016, La Căminul Artei București-2016, Muzeul de Artă din Ploiești-2015, Centrul Cultural Reduta din Brașov 2014.

FRAGMENTE DE IMOBILITATE

Conștiinţa fiinţei umane obișnuite este fragmentară, identificată cu stările minţii. Atunci când mintea tace, când intră in starea de imobilitate, fiinţa își poate revela esenţa. Ea identifică pacea clipei prezente. Contemplează simplul fapt de a fi!
 
 
Artista alege să exprime aceste idei prin forme geometrice, aproape abstracte, deoarece geometria este perfecţiunea lumii ideilor la nivel senzorial și reprezintă o punte între lumea ideilor și lumea materială. Optează pentru forme clasice de suport, pânze pătrate și dreptunghiulare care întăresc senzaţia de stabilitate și imobilitate. Se inspiră din geometriile arhitecturale din împrejurimi pe care le simplifică urmărind expresia formală și constructivă care ar putea induce în privitor o stare de contemplare.