The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Dora Marian // Lumea cafelei

Articol / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Dora Marian // Lumea cafelei
  • Dora Marian // Lumea cafelei
  • Dora Marian // Lumea cafelei
  • Dora Marian // Lumea cafelei
  • Dora Marian // Lumea cafelei
  • Dora Marian // Lumea cafelei
  • Dora Marian // Lumea cafelei
  • Dora Marian // Lumea cafelei
  • Dora Marian // Lumea cafelei
  • Dora Marian // Lumea cafelei
  • Dora Marian // Lumea cafelei
1/11
Dora este fostă studentă la Universitatea Națională de Arte București, din luna iulie. A început facultatea cu entuziasm față de orice formă artistică, acum concentrându-se pe arta digitală, design grafic și fotografie. Vrea să încerce nesfârșitele posibilități pe care le oferă aceste forme de artă.

LUMEA CAFELEI

Cafeaua este acea băutură care ne dă startul fiecărei dimineți și care ne este cel mai bun prieten într-o după-amiază fără energie. Dar nu mulți știu ce se află în spatele unei cești din această băutură, iar producția sa în masă a făcut să îi scadă calitatea extrem de mult și să se piardă acea cultură a cafelei.


Ca o încercare de reînviere a acesteia și de informare a oamenilor cu privire la ce consumă în număr atât de mare, a apărut cafeneaua de specialitate. Aceasta oferă consumatorului o cafea cu un gust autentic obținut prin metode alternative de preparare, într-un spațiu care oferă câte ceva fiecărui tip de client.

Afișele, realizate digital, încearcă să arate privitorului, printr-un element și un slogan, ceea ce are deosebit fiecare dintre cele cinci cafenele de specialitate din București, iar infograficele conțin instrucțiuni de preparare a cafelei prin metode alternative.