The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Diana Elena Moț // Anthem

Articol / 19 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Diana Elena Moț // Anthem Aleksandr Buniatov
  • Diana Elena Moț // Anthem
  • Diana Elena Moț // Anthem
  • Diana Elena Moț // Anthem
  • Diana Elena Moț // Anthem
  • Diana Elena Moț // Anthem
1/6
Diana își dorește să intre în lumea modei, ca fashion designer sau fashion stylist, să creeze constant ceva nou exprimându-și trăirile și pasiunea în întregul proces de creație. Totodată, aceasta iubește să cunoască oameni noi care îi împărtășesc pasiunea pentru modă și care o inspiră și e deschisă potențialelor colaborări.

ANTHEM

 ANTHEM este o colecție formată din 10 ținute prêt-à-porter pentru bărbați cu vârsta cuprinsă Între 20-25 ani. Acest arhetip all-inclusive este prevalent într-o cultură obsedată de moda avangardistă din Europa și de moda avansată din punct de vedere tehnic din Japonia. Colecția ANTHEM vorbește despre „Imperfecțiunea perfectă”.


Prin această colecție, Diana a încercat să își declanșeze cele mai puternice stări emoționale și să piardă contactul cu realitatea. Ea a propus o colecție cu piese viabile și relevante pentru o garderobă contemporană, pentru că vrea ca hainele ei să fie purtate în viața cotidiană. Vrea să fie o opțiune viabilă, nu o indulgență conceptuală. A vrut să schimbe felul în care oamenii gândesc atunci când apar inversări de perspectivă și reconfigurări.

Diana a folosit negrul deoarece poate deveni copleșitor folosit în exces, înregistrând tranzițiile mentale și emoțiile umane. Luptătorii ninja din istoria Japoniei medievale a constituit sursa ei de inspirație a acestui proiect.