The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Daniela Hriscu // Câinele cu colaci în coadă

Articol / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Daniela Hriscu // Câinele cu colaci în coadă
  • Daniela Hriscu // Câinele cu colaci în coadă
  • Daniela Hriscu // Câinele cu colaci în coadă
  • Daniela Hriscu // Câinele cu colaci în coadă
1/4
Evoluția artistică este una mai lentă, dar sigură, motivată de autodepășire.

CÂINELE CU COLACI ÎN COADĂ

Proiectul de Disertație „Câinele cu colaci în coadă” merge pe ideea de critică la adresa consumerismului, a eticii corporatiste împrumutând un caracter ludic, din folclorul românesc, însă adaptat la contextul social și artistic contemporan, axându-se pe industria alimentară.
 
Titlul reprezintă  varianta din regiunea Moldovei, deoarece în aceasta mai cunoscuți și mai des sunt consumați colacii, decât covrigii, deosebirea între aceste două produse de patiserie fiind: un colac are forma unui cerc împletit și este, fie cu sare și mac, fie cu miere de albine, mai rar cu susan, iar covrigul are forma unui opt înnodat. Pe scurt, în regiunea Moldovei, în loc de expresia „câine cu covrigi în coadă”, se întâlnește expresia „câine cu colaci în coadă”.
 
Proiectul cuprinde lucrări realizate în tehnici diverse: cologravură, timbru sec, acrilic pe pânză, acrilic pe hârtie, obiect.