The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Dan Dumitru // Album - Cover

Articol / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Dan Dumitru // Album - Cover
  • Dan Dumitru // Album - Cover
  • Dan Dumitru // Album - Cover
  • Dan Dumitru // Album - Cover
1/4
Dan Dumitru a absolvit Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza, urmând apoi cursurile Universităţii Naţionale de Arte în cadrul Facultăţii de Arte Plastice, secţia Grafică. Proiectele sale sunt axate pe relația imagine-sunet, vizualul diverselor proiecte muzicale.

ALBUM-COVER (JOHN FRUSCIAMTE REISSUE)

Proiectul are ca scop simularea unei relansări a 5 albume solo, semnate de John Frusciante. Raportul dintre imagine şi sunet este cel mai important factor ce stă la baza realizării unui album-art, astfel prin viziunea ilustratorului, se formează o sinteză a proiectului muzical respectiv.
 
Cu ajutorul packaging-ului, ideea de ambalaj este trimisă într-o zonă diferită, în care acesta devine un obiect cu care posesorul poate interacţiona mai mult decât prin simpla introducere a discului în ambalaj.
În albumele solo din perioada 1992-1997, se poate observa o strânsă legătură între sunet şi dependenţa de droguri cu care John Frusciante se lupta.
 
 
Proiectul de licenţă a avut ca scop ilustrarea traseului parcurs de sunetul experimentat de Frusciante, atât în perioada dependenței de droguri, cât şi în albumele experimentale recente.
 
Dacă privim (și ascultăm) cronologic albumele, observăm atât diferențele clare de stil între proiectele muzicale, cât şi unitatea formată treptat prin packaging-ul interactiv şi ilustrație.