The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Daiana Savapol // Stare nudă

Articol / 26 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Daiana Savapol // Stare nudă
  • Daiana Savapol // Stare nudă
  • Daiana Savapol // Stare nudă
  • Daiana Savapol // Stare nudă
  • Daiana Savapol // Stare nudă
  • Daiana Savapol // Stare nudă
  • Daiana Savapol // Stare nudă
  • Daiana Savapol // Stare nudă
  • Daiana Savapol // Stare nudă
1/9
Daiana Crăița Savopol, licențiată a Departamentului de Pictură din cadrul UNArte București, promoția 2016, clasa profesorului Alexandru Rădvan. Expoziție personală -„Macrameu” la Muzeul George Enescu în cadrul evenimentelor NAG și Noaptea Muzeelor 2015, de grup: „Nemachiat” 2015, „Ex Libris Brâncuși”2016, la CAV 2015 și 2016 etc.

STARE NUDĂ

Tema lucrării este complementaritatea masculin – feminin, realizată printr-un joc optic al liniilor și curbelor, o reprezentare a simbolurilor vieții și împletirea lor. Un joc al sexelor, care apare nu doar ca o abordare simplistă a purei plăceri, ci o căutare a propriei identități în celălalt, a împlinirii nevoii de tandrețe, susținere, dragoste. Astfel, relația dintre cele două sexe se transformă într-un nou joc, într-o nouă stare în care nuditatea problemelor expuse conduce către adevăr.
 
 
Aceasta este STAREA NUDĂ.
Masculinul a fost abordat în multiple variante, toate având o constantă: uniformitatea simbolului masculinității, aceasta evidențiind imposibilitatea unei femei de cunoaștere reală a gândurilor, sentimentelor, dorințelor și nevoilor bărbatului. Pentru a arăta diversitatea lor s-a folosit o cromatică foarte variată.
 
Printre imaginile colorate ale masculinității au fost adăugate nuduri cenușii în linii aspre, speriate de dezvăluiri. S-a optat pentru prezentarea realității, asumarea ieșirii din canoanele zilelor noastre, al 90-60-90-ului.
 
Nuditatea înfățișată nu se vrea nici voit ostentativă și nici prelucrată în cheie pur estetică. Este doar starea nudă a momentului creației, când trăirea adevărată se dezvăluie fără nicio cosmetizare.