The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Cosmin Georgescu // Terme Rudolf

Articol / 19 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Cosmin Georgescu // Terme Rudolf
  • Cosmin Georgescu // Terme Rudolf
  • Cosmin Georgescu // Terme Rudolf
  • Cosmin Georgescu // Terme Rudolf
  • Cosmin Georgescu // Terme Rudolf
1/5
Proaspăt absolvent al UAUIM, Cosmin Georgescu a participat la câteva concursuri de arhitectură, dintre care merită menționat Sediul OAR București (locul 1), noua bibliotecă din Varna (shortlist), noul Muzeu Național de Istorie a României (locul 1) și sediul Raiffeisen Bank din casa Petrașcu.

TERME RUDOLF, BĂILE HERCULANE

Se poate observa că fostul Hotel Rudolf din Băile Herculane definește două zone cu caractere distincte. Prin definirea limitelor, propunerea urmărește să-i sublinieze caracterul introvertit și clădirea hotelului își însușește acest loc protejat, o grădină rectangulară alterată numai de mici obiecte.
 

Mergând de-a lungul stațiunii, se poate remarca o continuitate spațială între edificiile construite care sunt legate printr-o secvență de portice, pasaje și poduri. Proiectul respectă această secvență, continuând circuitul în interiorul curții printr-un nou portic. Extinderea este împinsă până în limitele sitului, generându-și în acest fel forma particulară. Piesele principale ale extinderii definesc caldariumul, tepidariumul și frigidariumul și sunt poziționate structural, în timp ce alte camere sunt plasate non-ierarhic definind spațiul din jurul lor ca mici locuri de socializare. Noile băi termale și restaurantul propus primesc și un acces separat din piața care se formează în spatele sitului.