The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Andrei Ioan Niță // Gotcan

Articol / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Andrei Ioan Niță // Gotcan
  • Andrei Ioan Niță // Gotcan
  • Andrei Ioan Niță // Gotcan
  • Andrei Ioan Niță // Gotcan
  • Andrei Ioan Niță // Gotcan
1/5
Andrei Ioan Niță a descoperit ceramica în timpul liceului. A început să realizeze lucrări care reprezentau coifuri și podoabe într-o manieră care duce cu gândul la artefactele arheologice, considerând că diferite metale pot oferi o trecere lină în reprezentarea conceptelor sale artistice. A urmat apoi cursurile Universităţii Naţionale de Artă la secţia Ceramică-Sticlă-Metal din 2013 până în 2016 unde a descoperit sculptura în metal, curiozitatea sa pentru diferitele tehnici de prelucrare a metalului trezindu-i interesul pentru această artă transpusă prin câteva bijuterii și sculpturi de mici dimensiuni.

GOTCAN

Proiectul a început ca studiu al simbolismul cocoșului ca animal mitologic reprezentat ca lumină paradisiacă și întuneric infernal, care încearcă să evidențieze legătura cocoș-soare-putere-bărbăție, legătură pe care acestea o au în folclor. 
Lucrarea a fost realizată prin torsionarea și sudarea inoxului, metal ales cu scopul reprezentării simbolice a soarelui datorită calității sale de a reflecta lumina și prețiozității pe care o emană atunci când este lustruit si finisat.
 
Forma lucrării încearcă să surprindă „rotitul” cocoșului de munte, momentul gestului de intimidare, dar și de seducție, reprezentat printr-un dans care începe prin etalarea penajului cozii și întinderea ușoară a aripilor, urmate apoi de o serie de plecăciuni încheiate cu o postură mândră care simbolizează respectul pe care și-l oferă doi luptători la începutul unui duel.