The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Alexandru Simedru // Sorry mom

Articol / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Alexandru Simedru // Sorry mom
  • Alexandru Simedru // Sorry mom
  • Alexandru Simedru // Sorry mom
  • Alexandru Simedru // Sorry mom
  • Alexandru Simedru // Sorry mom
1/5
Alexandru Simedru, absolvent de licență al Universității de Artă București, specializarea design vestimentar, propune o nouă viziune asupra societății contemporane și redefinirea comportamentelor umane cu ajutorul hainelor. 

SORRY MOM

„SORRY MOM” - un manifest cultural-artistic. Propune o revoluţie a gândirii spre o revoluţie spirituală, nu una tehnologică şi redobândirea capacităţii de a avea sentimente primare, de a fi fericit necondiţionat şi de a iubi mai presus de raţiune. Creează o nouă realitate, un nou prezent şi redefineşte cuvântul societate, o lume unde problemele societăţii contemporane nu există, unde fiinţa umană este om mai presus de toate, unde rasa, sexul, vârsta sau orientarea sexuală sunt nule în faţa sufletului şi caracterului.

„Uităm să fim oameni, ne lăsăm înstrăininaţi de sine însuşi, de semeni, de natură, bântuind prin societate şi lipsindu-ne curajul să ieşim din tiparul societăţii. Uităm să ne privim, să privim în jur, ne transformăm în obiecte de consum.”
 
 
Titlul colecţiei are la bază definiţia cuvântului „mama” – femeie în raport cu copii ei, substituind cuvântul mama societăţii. Aşadar expresia „Sorry mom” (Scuze mama) este un strigăt către societate, o refulare a tututor încercărilor şi experienţelor de a mă integra într-o societate care s-a dovedit a nu fi ceea ce pare, a urmelor care au rămas în subconştient generalizate asupra societăţii contemporane.
 
Conceptul porneşte de la un studiu de caz care scoate în evidenţă anumite comportamente umane în funcţie de hainele cu care sunt îmbrăcaţi indivizii, de stituaţii istorice date şi mai ales de dorinţa puternică de a ieşi în evidenţă în faţa semenilor. Scopul colecţiei este de a creiona o lume mai bună, de a trage semnale de alarmă. #IHAVEADREAM #YOUAREDIFFERENT #STOPTHEHATE