The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Alexandra Simion // Wonderful nonsense

Articol / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Alexandra Simion // Wonderful nonsense
  • Alexandra Simion // Wonderful nonsense
  • Alexandra Simion // Wonderful nonsense
  • Alexandra Simion // Wonderful nonsense
1/4
Alexandra Simion este proaspăt absolventă a Facultății de Arte Decorative și Design din București, la secția Design Vestimentar. Aceasta și-a început studiile în artă, ca grafician, la Liceul de Artă în Pitești, apoi a urmat cursurile de design în București.

WONDERFUL NONSENSE

Proiectul "Wonderful nonsense" este specific domeniului modei vestimentare, evocând prin veșmintele pe care le propune un curent artistic actual. Tema proiectului pleacă de la o stare de spirit interioară, de la un mood personal al artistului, de la o tendință de reinterpretare a anilor ’20, pe care acesta o simte în curs de dezvoltare în moda actuală. Prin intervenția asupra materialelor textile, formele simple ale hainelor capătă valoare artistică.
 
 
"Wonderful nonsense"–sugerează ideea splendorii inutile, a fastului exagerat a jocului exuberant inspirat de perioada Erei Jazz. Alexandra spune că, toți vrem să ne afirmăm și să ne spunem părerile. Cu toții ne plângem de neajunsuri materiale și nemulțumiri sufletești, trăim într-o dramă generală, o tristețe interioară și o bucurie exterioară. Astfel prin intermediul costumului designerul creează o poveste dramatică ce amintește de perioada anilor 20, unde tendințele de modă actuale se contopesc cu idealul de frumusețe al perioadei interbelice.