The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Alexandra Farmazon // Mobilitate optimă

Articol / 19 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Alexandra Farmazon // Mobilitate optimă
  • Alexandra Farmazon // Mobilitate optimă
  • Alexandra Farmazon // Mobilitate optimă
1/3
AMELIORAREA MOBILITĂȚII METROPOLITANE PRIN CONEXIUNI RADIALE LA NIVELUL LOCALITĂȚILOR DIN A DOUA COROANĂ A BUCUREȘTIULUI

Zona de referință pentru elaborarea proiectului este localitatea Periș, un teritoriu ce se află în relație de competitivitate cu așezările similare aflate pe a doua coroană de localități a Bucureștiului, valorificând direcția radială de dezvoltare sustenabilă în relație cu malul de lac și constituind un pol de atractivitate pe tronsonul București-Ploiești.
 

Proiectul vizează crearea unei localități auto-sustenabile prin refuncționalizarea principalelor industrii și reactivarea producției agricole, cresterea semnificativă a calității locuirii prin asigurarea echilibrului între confortul locuinței, gradul de deservire și accesibilitatea dotărilor de proximitate, dar și prin distribuirea și amenajarea unei rețele de spații publice de influență locală, în relație cu dezvoltarea susținuta a zonei turistice. 

Principalul factor de interes vizează mobilitatea optimală nivel local și regional, intervenind în acest sens prinautogaragara nou introdusă ce sporește conectivitatea locală și ameliorează tensiunile traficului auto la principalele porți de intrare din nodul capitalei, descărcând fluxurile de navetiști la nivelul zonei metropolitane și transferând călătorii către mijloace alternative de transport public prin noduri mutimodale de importanță regională.