The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 17 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Albert Kaan // Forward [04]

Articol / 26 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Albert Kaan // Forward [04]
  • Albert Kaan // Forward [04]
  • Albert Kaan // Forward [04]
1/3
Născut și crescut în România, Albert Kaan este absolvent al Universității Naționale de Arte din București, departamentul Sculptură. Locuiește și lucrează în București. Experimentează cu mai multe materiale în zona sculpturală și a instalației, în mai multe medii pentru a obține efecte diferite.

FORWARD [04]

Noua evoluție provine din informații, și rezultă din doua tipuri de informații: analogice si digitale. Cea digitală provine din inteligența artificială. Cea analogică rezultă din biologia moleculară.  Evoluția devine acum un proces centrat în mod individual, emanată din nevoile și dorințele individului, și nu un proces extern, pasiv, în care individul este doar la bunul plac al colectivului.
 
 
Cușca metalică redusă la minima reprezentare, este o aluzie la mecanismele industriale și la societate într-un peisaj urban contemporan. Aceste minerale crescute pe suprafețele organice, iau treptat forma unei coloane vii sau a unui ghem. Încet, încet se formeaza mici excrescențe tăioase, ca un cocon, realizând denivelări dealungul corpului.
 
Lucrul la scară l-a ajutat să înțeleagă aceste structuri în sensul că ele singure își găseau locul în spațiu, devenind obiecte monumentale, obiecte dure, care au o prezență. Albert Kaan pune accentul pe prezența atunci când spune că de foarte multe ori lucrarea vorbește de la sine și nu se referă la ceva prea explicit ci la faptul că ea îi dă înțelesul abia după ce “s-a nascut” fizic, există și el o poate vedea.