The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Roxana Bloju // 12 Lei 30

Articol / 21 Oct 2015 / Participant DIPLOMA 2015
  • Roxana Bloju // 12 Lei 30
  • Roxana Bloju // 12 Lei 30
  • Roxana Bloju // 12 Lei 30
1/3
Finalizând Facultatea de Arte și Design din Timișoara, cu un master în Pictură, Roxana Bloju, prin lucrările ei exprimă aspecte ale vieții, inspirate dintr-un cadru cotidian tumultuos. A participat la mai multe expoziții de grup, de-a lungul anilor de facultate, precum și după terminarea acestora. 

12 LEI 30

Proiectul de disertație se bazează pe ideea de consumism. Societatea actuală s-a pierdut profund în ideea de putere. Cea mai mare este puterea politică, ce dorește guvernarea întregii lumi, chiar și a imposibilului, căci devine o putere schizofrenică. Politicul în raport cu forța financiară ajunge să transforme sufletul uman în obiect. 

Codul de bare a devenit sursa de inspirație. Ideea a fost pusă în practică prin colectarea mai multor etichete cu coduri de bare, ce au fost lipite pe o bucată de folie neagră de plastic, în care Roxana Bloju s-a învelit. Astfel, omul este conținutul ce se află dincolo de ambalaj. 

Fotografiile realizate în mai multe ipostaze au fost prelucrate digital, fiind realizat astfel un cod de bare din omul în sine. Consumatorul consumat.
 


 

Efectul optic perturbant evidențiază puterea de manipulare a societății de consum asupra omului.
„Înmormântat” în ambalaje, etichete, coduri de bare, scanări pentru valorificare omul se devalorizează.