The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Laura Popa-Florea // Revitalizare și conversie

Articol / 23 Oct 2015 / Participant DIPLOMA 2015
  • Laura Popa-Florea // Revitalizare și conversie
  • Laura Popa-Florea // Revitalizare și conversie
  • Laura Popa-Florea // Revitalizare și conversie
  • Laura Popa-Florea // Revitalizare și conversie
  • Laura Popa-Florea // Revitalizare și conversie
  • Laura Popa-Florea // Revitalizare și conversie
1/6
Student în perioada 2009-2015 în cadrul UAUIM, dezvoltă o înclinare asupra înțelegerii contextului social și o sensibilitate a spațiului arhitectural în percepția colectivă/umană.
Proiectul final înglobeaza aceste preocupari, aprofundate pe parcursul studiilor, și reprezintă punctul de plecare pentru o cercetare amanunțită în domeniu.
 
REVITALIZARE ȘI CONVERSIE - CENTRUL CIVIC CRAIOVA

Proiectul vizează revitalizarea Centrului Civic Craiova prin recalificarea spațiului public și conversia funcțională a fostului magazin universal “Mercur”. Decizia intervenției asupra acestei clădiri apare în urma identificării a o serie de probleme, atât la nivelul zonei centrale ale orașului - scurtcircuitarea traseelor tradiționale specifice unui oraș-târg - cât și la nivelul insulei urbane pe care o delimitează:

- impermeabilitatea fondului construit;
- compromiterea clădirii Filarmonicii Oletenia;
- compromiterea spațiilor interstițiale din centrul insulei urbane.
 

Proiectul propune reconectarea “noului centru” socialist cu centrul istoric al orașului, intenție ce vine ca o completare a inițiativei autorităților publice de revitalizare a centrului istoric. Totodată, intenția nu implică ignorarea existentului, ci, mai de graba, propune o mai bună integrare a acestuia in contextul urbanistic și social.

Aplicabilitatea demersului se concretizează prin conversia functională a clădirii magazinului universal “Mercur”, construită în 1982, într-o Academie de Muzică ce funcționează ca extensie a Filarmonicii Oltenia, instituție de prestigiu la nivel regional.