The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Radu Pandele // Poftim nimic

Articol / 22 Oct 2015 / Participant DIPLOMA 2015
  • Radu Pandele // Poftim nimic
  • Radu Pandele // Poftim nimic
  • Radu Pandele // Poftim nimic
  • Radu Pandele // Poftim nimic
  • Radu Pandele // Poftim nimic
  • Radu Pandele // Poftim nimic
  • Radu Pandele // Poftim nimic
  • Radu Pandele // Poftim nimic
  • Radu Pandele // Poftim nimic
1/9
Pandele Radu s-a născut în Bucuresti de 1 aprilie 1993, în 1997 moare și renaște , copilărește și urmează Liceul de Arte în Arad. În prezent este student la Unarte București . A avut 5 expoziții personale și nenumărate expoziții de grup prin toată țara, dar și în afara ei.


POFTIM NIMIC

Dorința omului este să învingă moartea și cu cât este mai dispus să calce peste semeni într-o goană stupidă de a-și clădi monumentul, cu atât încalcă mai grav contractul social.

Asupra vieții omului, planează mereu spectrul morții, și el încearcă să scape de acest spectru. Lucrările prezintă condiția actuală a umanității, a soldățelului dispus să își sacrifice semenii pentru propria nemurire, încălcând normele moralității. Privită din spațiu, goana lui după măreție este ridicolă, însă adevărata ei măsură este subiectivă, nu are sens decât pentru individul însuși.




Lucrarea -Poftim Nimic- prezintă o meditație asupra societății actuale, a conflictului interuman motivat de sfidarea morții. Ea expune o încercare de a trata obiectiv natura omului în raport cu contractul social asumat, din pozitia de pictor de front, detașat de lupta dumnealor.