The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Oana Popan // Neagră Cameră Obsură

Articol / 22 Oct 2015 / Participant DIPLOMA 2015
  • Oana Popan // Neagră Cameră Obsură
  • Oana Popan // Neagră Cameră Obsură
  • Oana Popan // Neagră Cameră Obsură
  • Oana Popan // Neagră Cameră Obsură
1/4
Oana Popan s-a născut în anul 1988, în orașul Baia Mare. Cercetarea mai multor tehnici din pictură au reprezentat un rol important în demersul artistic. Astfel, tehnicile folosite în lucrările sale depășesc limita atelierului și simezele galeriilor, construind spații ce cresc funcționalitatea și dinamica acestora. 

NEAGRĂ CAMERĂ OBSCURĂ

Proiectul de cercetare se încadrează în obiectivul personal de a studia "neagra" printr-un mijloc de observație diferit și anume camera obscură, urmărind legătura dintre spațiul imaginar și cel real prin captarea imaginilor.

Parcursul mobil a fost executat cu ajutorul unui van în interiorul căruia s-a construit o cameră obscură mobilă, ideea de instalație corelată cu conceptul de cameră obscură pune în evidență contemporaneitatea subiectului ales pentru studiu. Instalația nu cunoaște limitele galeriilor sau a spațiilor organizate, ci se poate manifesta prin combinarea diverselor medii de exprimare în orice spațiu public.

Societatea contemporană este dominată de ”imaginea fabricată” cu scopul de a comunica prin diverse mijloace media o ”realitate artificială”. Încercarea de nivelare a modului de percepție prin imagini și realități fabricate duce la pierderea identităților locale și a diversității.