The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Mirela Andreea Iordache // Ritmuri Geometrice

Articol / 22 Oct 2015 / Participant DIPLOMA 2015
  • Mirela Andreea Iordache // Ritmuri Geometrice
  • Mirela Andreea Iordache // Ritmuri Geometrice
  • Mirela Andreea Iordache // Ritmuri Geometrice
  • Mirela Andreea Iordache // Ritmuri Geometrice
  • Mirela Andreea Iordache // Ritmuri Geometrice
  • Mirela Andreea Iordache // Ritmuri Geometrice
1/6
Născută în București în urmă cu 21 de ani, atrasă din copilărie de culori și texturi, a fost descoperită în clasa a VI-a de profesoara de desen și îndrumată către un liceu de specialitate. În 2007,  fiind admisă la Liceul de Arte Plastice „Nicolae Tonitza”, a absolvit la secția de Pictură de Șevalet. Actualmente fiind licențiată în imprimerie textilă și masterand al Facultății de Arte Decorative și Design – Arte Textile Ambientale. 

RITMURI GEOMETRICE

Lucrarea pentru proiectul de licență cu numele „ Ritmuri Geometrice” propune o abordare în manieră textilă a informației vizuale de tip digital (fotografii, bannere, print-uri publicitare etc ) din mijloacele media. Tema aleasă propune revitalizarea unui fenomen contemporan prezent în viața de zi cu zi a fiecărui om, în special în mediul urban și anume implicarea cu caracter personal, intim în social-media.

Mijloacele de redare a informației digitale în manieră textilă, folosite sunt : imprimarea, coaserea și colajul. Alegând în locul unui produs, un fenomen, selfie-ul. Un produs intim ce iti ofera ţie, privitorul un „inside”, o privire îndeaproape în viaţa personală a celui ce îl face. Redarea acestei teme se face printr-o privire şi mai apropiata, printr-un „zoom maxim” până în esenţă, până la pixeli.



O abordare în manieră textilă a informației vizuale de tip digital și implicarea cu caracter personal în lucrare prin intermediul fenomenului din social-media „ Selfie”.