The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Cristina-Alexandra Tartau // Platform for Augmented Performance

Articol / 26 Oct 2015 / Participant DIPLOMA 2015
  • Cristina-Alexandra Tartau // Platform for Augmented Performance
  • Cristina-Alexandra Tartau // Platform for Augmented Performance
  • Cristina-Alexandra Tartau // Platform for Augmented Performance
  • Cristina-Alexandra Tartau // Platform for Augmented Performance
  • Cristina-Alexandra Tartau // Platform for Augmented Performance
  • Cristina-Alexandra Tartau // Platform for Augmented Performance
  • Cristina-Alexandra Tartau // Platform for Augmented Performance
  • Cristina-Alexandra Tartau // Platform for Augmented Performance
1/8
Întrucât consideră că arhitectura de calitate nu se realizează aplicând reţete, ci printr-o mare bogăţie a metodelor de lucru, Cristina a urmărit să îşi completeze cunoştinţele dobândite în atelierele facultăţii cu experienţe internaţionale cât mai variate, astfel încât celor 7 workshopuri peste hotare li se adaugă 2 ani de studii în străinătate şi programe de practică la Roma, Istanbul şi Viena. 

PLATFORM FOR AUGMENTED PERFORMANCE IN BRĂILA

În perioada interbelică, în portul Brăilei se stabilea preţul cerealelor pentru întreaga Europă. Astăzi însă, legătura dintre centrul oraşului şi Dunăre s-a pierdut. Urmărind să deschidă centrul vechi către frontul de apă, acest proiect propune o locaţie culturală care să găzduiască corespunzător cele 7 festivaluri muzicale de calibru naţional şi internaţional care au loc în prezent.

Pe situl ales se afla odată strada Misitiilor – Bursa cerealelor –  proiectul o reinterpretează ca pe un spaţiu al unei ambiguităţi între interior şi exterior, un loc al intersecţiilor multiculturale, în care participanţii nu mai comercializează produse, ci idei. O suprafaţă orizontală ruginie marchează locul fostei străzi şi ghidează trecătorii către auditoriu.

Texturile se modifică treptat, de la rigurozitatea spaţiilor de lucru – imaginea industrială – către suprafeţele polisate ale foyerului – iluminarea adusă de cultură – până la căldura panourilor de lemn din auditoriu. Apelând la tehnologia digitală de ultimă oră, locaţia poate genera experienţa unei realităţi extinse, făcând actorii şi publicul deopotrivă să îşi redefinească ideea de interacţiune cu un spaţiu cultural.



Texturile se modifică treptat, de la rigurozitatea spaţiilor de lucru – imaginea industrială – către suprafeţele polisate ale foyerului – iluminarea adusă de cultură – până la căldura panourilor de lemn din auditoriu.

Apelând la tehnologia digitală de ultimă oră, locaţia poate genera experienţa unei realităţi extinse, făcând actorii şi publicul deopotrivă să îşi redefinească ideea de interacţiune cu un spaţiu cultural.