The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Nicolae Haiu // Realitate subiectivă

Articol / 19 Ian 2015 / Participant diploma 2014
  • Nicolae Haiu // Realitate subiectivă
  • Nicolae Haiu // Realitate subiectivă
  • Nicolae Haiu // Realitate subiectivă
1/3
Tema absurdului este extrem de actuală din cauza stării dramatice în care se află azi societatea, din cauza crizei sociale, existențiale, politice, economice, culturale, a limbajului și comunicării. Am folosit absurdul ca instrument artistic pentru a exprima tendința de devalorizare a valorilor tradiționale și pentru a găsi armonia în haos.

Originalitatea constă în întâlnirea lumii amorfe, a structurilor vii, cu lumea geometriei minimaliste. Accentuând voit contradicția, am căutat, în același timp, echilibrul vizual și estetic.
 
De ce lumea acvatică și cea din oțel? Locomotiva cu aburi este simbolul călătoriilor, gara are vocaţia de poartă a oraşului. Calea ferată este simbolul modernismului, evoluţiei şi dinamicii vieţii. Lumea acvatică exprimă criza raporturilor omului cu natura. Civilizația modernă ia sufletul omului. Cruzimea, inumanitatea, barbaria față de natură și animale reflectă criza profundă a valorilor morale.
 
Crezul meu este că apropierea și armonia totală a omului cu natura reprezintă calea de salvare a umanități și a întregii planete.


Portofoliu: haiunicolae.ro