The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

INTERNETICS MONTHLY REVIEW - NOIEMBRIE 2018

Articol / 19 Dec 2018 / The Institute
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - NOIEMBRIE 2018
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - NOIEMBRIE 2018
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - NOIEMBRIE 2018
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - NOIEMBRIE 2018
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - NOIEMBRIE 2018
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - NOIEMBRIE 2018
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - NOIEMBRIE 2018
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - NOIEMBRIE 2018
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - NOIEMBRIE 2018
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - NOIEMBRIE 2018ADI MARINECI
1/10
Pentru că nu doar premiem inteligența digitală, ci o și căutăm în fiecare zi în feed-uri, newslettere, abonamente și tot ce mai oferă marele internet, ne-am gândit să vă arătăm noutățile care ne-au rămas în minte de la o lună la alta. Poate nu le știați, poate vă plac, poate ne mai trimiteți și voi altele.

1. Internetics a împlinit anul acesta 18 ani de gale de premiere, câștigători locali și campanii digitale de succes.
Performanța online a fost premiată cu 48 de trofee, pe 28 noiembrie, la DESCHIS Atelier. KFC este Digital Client of the Year, MRM//McCann obține din nou titlul de Agency of the Year, iar Grand Prix-ul a fost câștigat de Campania Take a seat #togetherformagichome. Mai multe detalii despre toate premiile acordate găsiți aici.



2. Tot în cadrul galei au fost decernate și următoarele premii speciale: 
Best use of Technology pentru MedLife - Tomorrow’s Technology // YouTube Ads Leaderboard pentru Vodafone Smart Family – Probăm filtre youtube // YouTube Ads Leaderboard | People's Choice pentru JobZZ.ro – Mecanicii // SPECIAL AWARDS - for Innovation in Digital Outdoor pentru Pilsner Urquell - The perfect draft | One Night Gallery + Artivive - Augmented Reality Art | Heineken 0.0 // SPECIAL AWARD – Traiască Capra Vecinului pentru Take a seat #togetherformagichome. 



3. Parte a festivalului Internetics a fost și Internetics Interactive Expo: VR, AR & Digital Installations, care a reunit peste 40 de proiecte de realitate virtuală (VR), realitate augmentată (AR) şi instalaţii digitale. Expoziția a propus experienţe interactive pentru toate gusturile printr-o serie de proiecte realizate atât de studiouri de profil internaționale, cât și de sectorul digital local. Aici detalii.



4. Chris Daniel, Vice Președintele aplicației Whatsapp anunță faptul că începând de anul viitor (deși nu a specificat o dată clară) aplicația de mobil va rula reclame în secțiunea Status.
În această secțiune utilizatorii pot share-ui timp de 24 de ore un text, un gif, o imagine etc. În curând aplicația care era ad-free, va rula printre statusuri si ads. Mai multe informații gasiți aici.



5. Una dintre consecințele perioadei digitale este încălcarea securității datelor personale, iar de acest lucru s-a lovit la finalul lunii și Marriott. În cazul Marriott au fost afectate aproximativ 500 de milioane de persoane, acest lucru resimțindu-se în cota de piață a brandului, care a scăzut cu mai bine de 5%. Au fost expuse datele personale ale consumatorilor, istoricul rezervărilor sau informații legate de zbor, iar intervalul de date se extinde până în anul 2014. Detalii găsiți în acest articol.



6. Tik Tok este o aplicație care câștigă din ce în ce mai mulți utilizatori pe plan global. Procedeul simplu prin care utilizatorii se filmează mimând versurile melodiilor care rulează pe fundal a devenit un trend viral și în România. Creșterea economică a aplicației este clară, iar acest articol prezintă informal tipologiile de utilizatori pe care le poți întâlni în aplicație.



7. Facebook vine cu new updates pentru creșterea transparenței în privința paginilor officiale. Astfel, în secțiunea Info and Ads de pe fiecare pagină, vor fi prezentate automat (de către Fcebook) informații precum: istoricul paginii, când a fost creată, când și cum și-a schimbat denumirea, persoanele și țara din care este gestionată activitatea pe pagină și reclamele rulate pe Facebook. Aici detalii.