The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

INTERNETICS MONTHLY REVIEW - FEBRUARIE 2019

Articol / 05 Mar 2019 / INSTITUTE.RO
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - FEBRUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - FEBRUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - FEBRUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - FEBRUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - FEBRUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - FEBRUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - FEBRUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - FEBRUARIE 2019
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - FEBRUARIE 2019
1/9
Pentru că nu doar premiem inteligența digitală, ci o și căutăm în fiecare zi în feed-uri, newslettere, abonamente și tot ce mai oferă marele internet, ne-am gândit să vă arătăm noutățile care ne-au rămas în minte de la o lună la alta. Poate nu le știați, poate vă plac, poate ne mai trimiteți și voi altele.

1. The Bridge – hub-ul de social media și digital al agenției Golin – și bloggerul Alex Ciucă (Hoinaru) au lansat a opta ediție de Digital Recap. Raportul cuprinde atât o trecere în revistă a celor mai importante știri de digital din fiecare lună a lui 2018, cât și prezentarea noilor tendințe pe care le aduce 2019. Printre subiecte se numără creșterea interacțiunii vocale, a conținutului video live, dar și folosirea de chatbots. Digital Recap este disponibil aici.



2. Facebook aduce un nou update pentru Messenger: utilizatorii pot șterge un mesaj trimis, atât timp cât nu trec mai mult de 10 minute de la trimitere, iar persoana către care a fost trimis nu l-a văzut. Până acum, opțiunea era limitată la „remove for me”, iar update-ul „remove for everyone” vine în ajutorul celor care vor să corecteze un mesaj scris greșit sau să evite incidente precum trimiterea mesajului către persoana nepotrivită. Detalii aici.



3. Povestea dintre Elon Musk și SEC (U.S Securities and Exchange commission) se pare că nu s-a încheiat. În urma unui tweet postat de Elon Musk – în care menționa că în 2019 Tesla va produce aproape 500.000 de mașini – SEC s-a sesizat legal, cerând juraților să îl acuze pe Musk de nerespectarea deciziilor legale stabilite în 2018 – tot din cauza unui tweet. Jurații așteaptă explicațiile lui Elon până pe 11 martie. Ce s-a stabilit legal în procesul anterior și câte dintre condiții au fost deja îndeplinite de Tesla găsiți în acest articol.



4. Bucharest Techweek se pregătește pentru a patra ediție – care se va desfășura între 20 și 26 mai. Ca în fiecare an, Techweek organizează cel mai mare festival urban de tehnologie, care curpinde atât conferințe – cu cele mai noi tendințe tehnologice și speakeri străini care aduc perspectiva globală a evoluției tehnologiei – cât și Tech Expo (24-26 mai) – unde vizitatorii vor putea interacționa cu realitatea virtuală, imprimante 3D, mașini hibrid și electrice, dar nu numai. Înscrierile și biletele pot fi găsite aici.



5. Un nou challenge controversat apare, în rândul platformelor care au conținut dedicat copiilor: Momo challenge. După multele discuții și temeri ale părinților în legătură cu provocarea anterioară – Blue Whale – apare un nou zvon. Deși nu s-a aflat încă dacă Momo challenge este fake news sau nu, se pare că nu există dovezi clare care să arate că tinerii și copii sau oricare altă persoană ar fi primit vreun reply din partea creaturii Momo. Cu toate acestea numărul de apeluri efectuate este impresionant. Detalii aici.



6. În februarie Facebook a împlinit 15 ani de existență și odată cu această ocazie, pagina de Facebook The New York Times Opinion Section a realizat un video de aniversare, specific video-urilor pe care Facebook le face pentru utilizatorii săi. Amintirile menționate sunt de fapt știri controversate în care a apărut compania de-a lungul timpului. Video-ul poate fi urmarit aici


7. Microsoft a lansat HoloLens 2 în cadrul Mobile World Congress și prin această versiune aduce realitatea augumentată la un nou nivel. Față de prima versiune – lansată în 2016 – HoloLens 2 este mai confortabil de purtat pentru o perioadă lungă de timp, interacțiunea cu hologramele este mult mai naturală, iar sistemul de urmărire a privirii ajută la un scroll mai simplu prin website-uri. Detalii despre componente, utilizare și costuri găsiți aici.



8. În rând cu tendința telefoanelor pliabile, Huawei lansează Mate X, primul său telefon pliabil, cu un design care îl face subțire atât pliat, cât și liber și conexiune 5 G. Estimat la valoarea de aproape 2.200 €, telefonul vizează un public nișat, cu posibilitatea ca în funcție de cereri, costurile sale să scadă. În timpul testelor, spre deosebire de lansarea Samsung Galaxy Fold, pentru Huawei Mate X experiența a fost una mult mai interactivă. Aici impresiile celor care l-au văzut îndeaproape.



9. IQads realizează o serie de interviuri, sub numele Toți oamenii VR-ului, prin care prezintă modul în care furnizorii români de soluții AR&VR vin în ajutorul dezvoltării domeniului tehnologiei și aduc publicul mai aproape de realitatea virtuală. Unul dintre interviuri este despre AR Studio – o echipă care reușește să integreze tehnologia în educația copiilor, învățându-i să o acceseze. Interviul complet poate fi citit aici.