The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

ESCAPE, primul film de ficțiune VR din România

Articol / 09 Mai 2016 / Miruna Boțîrcă
  • ESCAPE, primul film de ficțiune VR din România
  • ESCAPE, primul film de ficțiune VR din România
  • ESCAPE, primul film de ficțiune VR din România
  • ESCAPE, primul film de ficțiune VR din România
  • ESCAPE, primul film de ficțiune VR din România
1/5
În premieră în România, SPIDER, în co-producție cu The Temple, lansează în curând primul film de ficțiune VR. 

Sub pretextul unui Escape Room de ultimă generație, 6 tineri sunt ademeniți în mijlocul unui Reality Show extrem în care capcanele sunt adevărate și trebuie să găsească soluții contra cronometru. Totul este filmat chiar de unul dintre ei. Acest lucru oferă multă adrenalină, spre deliciul publicului. 
 
Prima experiență de acest gen va fi adusă într-un film românesc de Pavel Ulici, Paul Ipate, Michaela Prosan, Anghel Damian, Alex Călin, Oana Nedelcu și Florin Piersic Jr.
 
Vizionarea filmului ESCAPE se va face cu ajutorul device-urilor VR dedicate,  cardboard-urilor sau online, direct pe telefon. Datorită soluțiilor tehnice unice folosite, spectatorul intră direct în pielea personajului principal și vede acțiunea prin ochii lui.
 
Regizorul filmului este Millo Simulov, un artist care inovează întodeauna prin filmele sale. Este cunoscut pentru  „Hello Kitty”,  „un film cu o imagine cum rar se vede in filmul românesc” și  „Kiddo”, primul film interactiv din România.

„Astfel de filmări 360 ° sunt o provocare. Cum fiecare unghi este văzut de cameră, platoul de filmare arată diferit față de ceea ce știm cu toții. Pentru a crea o poveste cât mai autentică și reală, am folosit riguri speciale, astfel spectatorul, va avea parte de o experiență unică. Practic, a trebuit să  învățăm un nou limbaj cinematografic.”, a declarat Millo Simulov despre ESCAPE.

„VR-ul este una din tehnologiile emergente pe care noi le folosim pentru a dezvolta experiențe unice. ESCAPE este un proiect special pentru noi, un exemplu perfect de experiență senzorială completă ce pune spectatorul în focus.” a declarat Andrei Lăscuț.
 
SPIDER este o agenție de publicitate și casă de producție, care surprinde prin abordarea neconvențională, prin proiecte curajoase atât în lumea filmului, cât și în cea a publicității.

The Temple este o agenție inovatoare de Experience Marketing ce folosește cele mai noi tehnologii pentru a dezvolta experiențe unice de brand.