The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

S-a lansat catalogul IKEA 2016

News / 12 Aug 2015 / INSTITUTE.RO
  • S-a lansat catalogul IKEA 2016
  • S-a lansat catalogul IKEA 2016
  • S-a lansat catalogul IKEA 2016Marcus Lawett
  • S-a lansat catalogul IKEA 2016Marcus Lawett
  • S-a lansat catalogul IKEA 2016
  • S-a lansat catalogul IKEA 2016daniel wester
  • S-a lansat catalogul IKEA 2016daniel wester
  • S-a lansat catalogul IKEA 2016Photographer Mats Ekdahl
  • S-a lansat catalogul IKEA 2016
1/9
IKEA a lansat catalogul IKEA 2016 și odată cu acesta o nouă analiză IKEA Group la nivel internațional. "Life at Home Report" are ca temă activitățile de zi cu zi legate de mâncare și modul în care ne influențează ele starea de bine. Studiul global este bazat pe vizite desfășurate de Compania IKEA în casele oamenilor, pe studii interne ale IKEA Group, precum și pe răspunsurile a peste 8.500 de locuitori din 11 capitale ale lumii la un chestionar IKEA. 
 
Compania IKEA România a replicat studiul și la nivel local: cea de-a doua ediție a studiului "Life at Home Report" cercetează modul în care gătesc, servesc și își depozitează mâncarea locuitorii din București. Datele au fost obținute printr-un chestionar online distribuit prin  e-mail și au răspuns 1.009 persoane cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani.
 
Dintre rezultatele studiului:
• 74% dintre bucureșteni sunt curioși să testeze noi feluri de mâncare 
• Deși 79% au încredere în calitățile lor de bucătari, doar 22% dintre bucureșteni gătesc acasă în timpul săptămânii. Mai mult de jumătate dintre aceștia (58%) spun că timpul este principalul motiv pentru care ajung să renunțe la gătit
• În comparație cu media indicată în sondaj pe locuitorii altor capitale, bucureștenii spun că au fost pretențioși cu mâncarea în copilărie cu procent cu 9% mai mare 
• 7 din 10 bucureșteni folosesc telefoane mobile sau tablete în timpul mesei, dar 52% nu se simt bine atunci când altcineva folosește telefonul la masă
• Copiii joacă un rol important în bucătărie și în alegerea mâncării. 1 din 2 părinți crede că este important să implice copiii în activitățile din bucătărie și pentru 43% dintre bucureștenii intervievați, copiii au un cuvânt de spus în alegerea felurilor de mâncare
• Deși declară că se bucură atunci când gătesc alături de familie și prieteni (75%), foarte puțini dintre bucureșteni își pregătesc mesele împreună (22%).