The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Motociclete cu design japonez

Articol / 02 Oct 2014 / irina florea
  • Motociclete cu design japonez
  • Motociclete cu design japonez
  • Motociclete cu design japonez
1/3
Patru motociclete BMW R nineT, fiecare dintre ele fiind rezultatul unei customizări unice efectuate de companii japoneze au fost prezentate în cadrul MW Motorrad Days Japonia.
Go Takamine (Brat Style), Kaichiroh Kurosu (Cherry’s Company), Shiro Nakajima (46 Works) și Hideya Togashi (HIDE Motorcycle) au acceptat provocarea de a transforma un BMW R nineT într-o creație unică, cu design propriu, în mai puțin de 200 de zile.
Creația lui Go Takamine, denumită „Cyclone”, a fost întâmpinată pe scenă de aplauze entuziaste, fiind prezentată chiar de acrobatul BMW Motorrad în persoană, multiplul campion mondial la stunt riding, Chris Pfeiffer. Go Takamine a interpretat R nineT în stilul denumit „tracker bike”, cu un caracter zvelt și lucrătură filigranată, încununate de o coloristică perfectă, plus numeroase componente cromate.
„Această motocicletă de stradă este încercarea mea de a combina trecutul cu viitorul, în forma unei motociclete moderne și actuale, mascată de un exterior nostalgic”, a spus Go Takamine.
„Highway Fighter” al lui Kaichiroh Kurosu este rezultatul unui amestec stilistic între elemente actuale și de epocă ale motocicletelor BMW. 
La polul opus, „Clubman Racer” al lui Shiro Nakajima a fost rezultatul pasiunii unui om pentru motociclete perfecte, atât pe stradă cât și pe pistă. În ceea ce privește structura ușoară și funcționalitatea, R nineT interpretat de Nakajima a fost o continuare a proiectelor sale anterioare, acestea fiind dezvoltate în mare parte pentru folosirea în competiții. „Boxer” al lui Hideya Togashi, pe de altă parte, este o variație atemporală a unui design sport clasic. Carenajul său aduce aminte de clasicele „racing replica” din anii 1970, trezind amintiri și dorințe în entuziaștii acestui gen de motociclete.