The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Mâncare și design - ediția de Crăciun

News / 06 Dec 2016 / INSTITUTE.RO
  • Mâncare și design - ediția de Crăciun
  • Mâncare și design - ediția de Crăciun
  • Mâncare și design - ediția de Crăciun
  • Mâncare și design - ediția de Crăciun
  • Mâncare și design - ediția de Crăciun
  • Mâncare și design - ediția de Crăciun
  • Mâncare și design - ediția de Crăciun
  • Mâncare și design - ediția de Crăciun
  • Mâncare și design - ediția de Crăciun
  • Mâncare și design - ediția de Crăciun033071064679
  • Mâncare și design - ediția de Crăciun
1/11
Amzei Market Makers va găzdui în luna decembrie cea de-a doua ediție a festivalului Mâncare și Design.

Pe parcursul a două weekend-uri, între 9 și 11 și 16 și 18 decembrie, de la orele 11.00 până la 19.00, veți găsi cadouri de sezon pentru copii și oameni mari, realizate de branduri locale. Vizitatorii vor putea alege dintr-un mix de obiecte de design, creații vestimentare, bijuterii sau jucării.

 
Pentru weekendul 16-18 decembrie, aducem întăriri pentru că se vor alătura line-up-ului inițial: Carla SzaboCosânzeanaDesign&AfterDear SenderGradina de LavandaJouleryLagunaLana DumitruL’ Atelier des Fêtes; LOOT; Wineful.
 
De asemenea, la ediția de Crăciun a târgului Mâncare și Design va fi și ultima apariție a pop up store-ului Diploma by glo iFuse, în cadrul caruia se vor regăsi creațiile tinerilor artiști lansați la expoziția Diploma 2016. Bijuterii, creații vestimentare, picturi, gravuri și paper goodies, obiecte decorative din sticlă și ceramică realizate de absolvenți ai facultăților creative din București, Cluj și Timișoara dau naștere Pop-Up Store-ului. Inițiativa acestui shop a pornit din dorința de a susține absolvenții de facultăți vocaționale și creative din România și de a realiza o platformă de distribuție a creațiilor semnate de aceștia, fie că vorbim despre graficieni (cum ar fi Andrei Grosu – Melted selected, Artemisa Pascu, Giulia Crețulescu), artiști plastici (Adelina Petcan, Una ca Luna) sau designeri vestimentari (Bogdana Firu, Raul Lazăr, Ioana Grama).

 Printr-un parteneriat semnat cu Administrația Piețelor Sector 1, cu sprijinul ING Bank, The Institute derulează anul acesta un program susținut de evenimente și manifestări cultural-artistice și de promovare a antreprenorilor din industrii creative, menit să contribuie la reinventarea și revitalizarea spațiului Pieței Amzei și la reintroducerea acestuia în circuitul urban și în atenția publicului larg.
 
Toate aceste activități se derulează sub numele Amzei Market Makers, și în efortul de a-și atinge obiectivele asumate, The Institute se bucură de parteneriatul demarat în 2014 cu ING Bank, prin care sunt încurajate atât antreprenoriatul creativ din România, cât și dezvoltarea urbană cu ajutorul energiei și resurselor industriilor culturale și creative.