The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Lady Steps – o nouă inițiativă ADC România

News / 17 Feb 2017 / INSTITUTE.RO
  • Lady Steps – o nouă inițiativă ADC România
  • Lady Steps – o nouă inițiativă ADC România
  • Lady Steps – o nouă inițiativă ADC România
  • Lady Steps – o nouă inițiativă ADC România
  • Lady Steps – o nouă inițiativă ADC România
  • Lady Steps – o nouă inițiativă ADC România
  • Lady Steps – o nouă inițiativă ADC România
  • Lady Steps – o nouă inițiativă ADC România
  • Lady Steps – o nouă inițiativă ADC România
  • Lady Steps – o nouă inițiativă ADC România
  • Lady Steps – o nouă inițiativă ADC România
  • Lady Steps – o nouă inițiativă ADC România
1/12
Art Directors Club of România a dat startul noului proiect Lady Steps, o serie de seminarii inspiraționale unde femei de top din industrii creative vin să ȋmpărtășească povestea lor de succes. Prima ediție a avut loc aseară și a adus ȋmpreună trei dintre cele mai influente voci ale industriei creative din România: Ioana Filip, Executive Creative Director, MRM//McCann România, Laura Nedelschi, Creative Director, Kubis Interactive și Ioana Ciolacu, Designer, Ioana Ciolacu.
 
„Ȋn societatea noastră, puterea exemplului este indiscutabilă. Dacă ȋți poți vizualiza scopul, e mult mai ușor să aspiri la el. Nu poți fi ceea ce nu știi că poate să existe. Așa s-a născut Lady Steps”, declară Simona Suman, Group Creative Director Jazz Communication, cea care a inițiat proiectul alături de Sandra Bold (Head of Copy MRM // McCann).
 
În momentul în care un junior ajunge în departamentul de creație, în general ponderea de femei vs. bărbați pe pozițiile entry level este de 50/50. Acest start poate părea încurajator, însă, în ceea ce privește pozițiile de management, bărbații ocupă majoritatea funcțiilor de conducere.
 
Din totalul funcțiilor de Director de Creație din lume, doar 11% ajung sa fie ocupate de femei. Situația este asemănătoare și la nivel național. Un studiu privind funcțiile manageriale al Organizației Internaționale a Muncii arată că doar 30% din poziții sunt ocupate de femei.
 
Fiecare seminar Lady Steps va avea două componente. Prima parte va avea ca scop prezentarea insight-urilor personale într-un format simplu, în care fiecare invitată va împărtăși 10 pași ale succesului personal, 10 lecții pe care le-a învățat pe parcursul carierei sale. A doua parte va fi o discuție liberă între mentor și invitate, în urma căreia se pot crea legături și conexiuni între participante.
 
„Am vrut să dăm tonul Lady Steps ȋncă de la prima conferință, invitând 3 voci puternice, diferite, fiecare cu un insight personal dar cu același mesaj final: am putut, puteți și voi!”, declară Sandra Bold.