The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

INTERNETICS MONTHLY REVIEW - ianuarie 2018

Articol / 06 Feb 2018 / INSTITUTE.RO
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - ianuarie 2018Ikea Ad
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - ianuarie 2018DigiMarCon
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - ianuarie 2018Digitaliada
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - ianuarie 2018WOAH
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - ianuarie 2018
  • INTERNETICS MONTHLY REVIEW - ianuarie 2018
1/6
După câteva luni de absență, Internetics Monthly Review revine. Pentru că nu doar premiem inteligența digitală, ci o și căutăm în fiecare zi în feed-uri, newslettere, abonamente și tot ce mai oferă marele internet, ne-am gândit să vă arătăm noutățile care ne-au rămas în minte de la începutul acestui an. Poate nu le știați, poate vă plac, poate ne mai trimiteți și voi altele.

1. Primul viral al anului 2018 vine de la Ikea:
În una dintre paginile catalogului, unde este prezentat un pătuț pentru nou-născuți, a fost plasat un test de sarcină. Femeile sunt încurajate să picure urină în zona inferioară a paginii. Dacă rezultatul este pozitiv, apare prețul produsului redus cu 50%. Campania s-a desfășurat doar în Suedia, însă abordarea atât de neconvențională a făcut-o virală.

Mai multe detalii despre campanie aici.

2. YouTube a anunțat în ianuarie modificări pentru programul de monetizare YouTube Partner Program. YouTuberii nu au fost foarte fericiți la aflarea veștilor, însa YouTube menționează că modificările vin în beneficiul comunității, astfel încât să ajute creatorii de content original și să descurajeze spam-ul, duplicarea content-ului și alte nereguli care afectează comunitatea. 





Modificările au vizat la început doar conturile nou create, însă de la 20 februarie urmează să fie aplicate și conturilor deja existente în YPP.

Noile reguli:
- 1000 de subscriberi – limita minimă pentru cei care vor să monetizeze contul
- 4000 ore watchtime
Anunțul oficial din partea YouTube aici

3. Noi modificări de algoritm și din partea Facebook au fost anunțate de Mark Zuckerberg. Conform noului algoritm, postările personale vor fi mult mai vizibile, focus va fi pe interacțiunea userilor și pe privacy. Publisherii, site-urile de știri și paginile de companii vor fi cele mai afectate de schimbare, accentul mutându-se pe interacțiunea activă dintre prieteni.

Declarația oficială aici.

4. Fundația Orange a lansat a doua ediție a #Digitaliada, concurs naţional ce premiază cele mai bune materiale digitale educaționale pentru ciclul gimnazial.

Competiția se desfășoară pe www.digitaliada.ro, în perioada 22 ianuarie – 15 martie 2018, și se adresează tuturor persoanelor interesate să creeze și să pună la dispoziția publicului larg materiale didactice în format digital pentru clasele V-VIII. Materialele vor fi evaluate de o comisie de experți în educație și conținut digital. Concursul #Digitaliada oferă ca premii echipamente electronice și IT.



5. Cu siguranță în ianuarie ați fost invadați de imagini de genul ăsta:



Platforma Google Arts & Culture a lansat un nou feature care îți permite să uploadezi un selfie și îți găsește sosia printre operele de artă. 

Sounds fun: Google Arts & Culture details

6. A fost anunțat calendarul DigiMarCon Conferences, cea mai mare serie de conferințe de Digital Marketing, cu peste 20 de conferințe anual, susținute în întreaga lume.
 
7. Ați aflat de Flick? Este o nouă unitate de măsurare a timpului inventată de Facebook pentru a simplifica munca producătorilor de conținut audio și video.

Un flick este puțin mai mare decât o nanosecundă - 1/705.600.000 secunde, adică aproximativ 1,41723356 nanosecunde.

Mai multe info aici.

8. Coca-Cola a lansat primul serial creat pentru mobil:



Îl puteți urmări în aplicația WOAH (Where Only Awesome Happens), disponibilă pe android si iOS.