The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

156 de înscrieri în competiția Internetics 2016

News / 28 Oct 2016 / INSTITUTE.RO
  • 156 de înscrieri în competiția Internetics 2016
  • 156 de înscrieri în competiția Internetics 2016
  • 156 de înscrieri în competiția Internetics 2016
1/3
UPC România prezintă cea de-a XVI-a ediție Internetics, cea mai longevivă competiție care premiază inteligența digitală, creată de The Institute. Competiția Internetics reunește anul acesta 156 de lucrări, 29 de participanți cu lucrări pentru 67 de branduri. 
 
Participanții Internetics 2016 sunt: 4ideas Agency, Centrade | Cheil, Cohn and Jansen JWT, Conversion, Digital Star, FCB Bucharest, Golin, Graffiti BBDO, Graffiti PR, Happy Digital, Heist Industries, Jazz, Kaleidoscope Proximity, Kinecto Isobar Bucharest, Kubis Interactive, Leo Burnett România/Publicis One, MRM Worldwide România & McCann Erickson România, MullenLowe Profero, Ogilvy Group, Publicis România/Publicis One, Republika, Saatchi & Saatchi + The Geeks România, SPIDER, Starcom Mediavest Group, The Coca-Cola Company, Thinkdigital România, Tribal Worldwide România, V8 Interactive, WEBSTYLER (alături de GMP Advertising)
 
Campaniile înscrise au fost realizate pentru următoarele branduri: ABSOLUT, Antrefrig, Aptamil, ARCUB/Bucharest2021, Automobil Clubul Român & Federația Internațională de Automobilism, Avstore, Banca Transilvania, BCR, BECK'S ROMÂNIA, Bere Stejar, BRD, burn Energy Drink, Carrefour, Cartea de la ora 5, Ciuc Radler, Ciucaș, Coca-Cola, Doncafe, Dorna, Dove, Electric Castle, eJobs România, Făgăraș, Fanta, Fortza, Gândul, Grolsch, H&M, Honda, ING, Jacobs Krönung, JYSK, KFC, Lay's, Lenovo, Lidl România, Litomove, L’Oréal Paris România, Milka, Mountain Dew, Nicușor Dan, Nivea Men Creme, NN, Orange, Oriflame, Oro Toro, Paul România, Pepsi, Petrom, Philips, Pizza Hut, Primăria Bogata, ROM, Rowenta, Salvați Copiii, Samsung, Savana, Sprite, Staropramen, Stella Artois, Strongbow, Telekom, UniCredit Bank, Ursus, Vanilla Skype, Vodafone, WowApp, WWF.
 
Președintele juriului de anul acesta este Ajay Naqvi, Marketing Airbnb India. Înainte de a se ocupa de lansarea primelor campanii globale de branding pentru Airbnb în India, Ajay a condus departamentul de Marketing al Coca-Cola India South. De asemenea, Ajay este pasionat de investiții, incubatoare, social startup-uri și IoT. Având un puternic background în branding și comunicare integrată, Ajay a ajutat la repoziționarea mai multor branduri, printre care: Tata Sumo, Tata Safari, Limca, Coke India, Thumbs Up, Maaza si Sprite.
 
„Sunt foarte curios și entuziast să văd lucrările înscrise. Pe de o parte curios pentru că mă interesează să aflu mai multe despre industria din România și, pe de altă parte, entuziast pentru că prețuiesc foarte mult ideea de festival. Orice apreciere în cadrul unei platforme de sharing cum e un festival creează amintiri, premiază oameni și recunoaște calitatea unui work bun. Și toate astea creează mai departe un cerc virtuos al excelenței care ajută brandurile, marketerii și agențiile” spune Ajay.
 
Membrii juriului Internetics vor urmări o serie de criterii, precum: conceptul şi strategia, integrarea în strategia de comunicare a brandului, eficienţa, design-ul, interactivitatea sau conţinutul. 
 
Spre deosebire de anul trecut, în cadrul acestei ediții, pentru încurajarea pieței de publicitate și marketing online, organizatorii au decis să acorde un număr mai mare de trofee, astfel că pentru fiecare categorie din competiție se vor acorda trofee de Aur și Argint. În consecința se schimbă și sistemul de acordare a punctelor pentru obținerea titlului de Agenția Anului. Organizatorii și juriul vor acorda și doua premii speciale: Best Use of Technology și Most Creative Client of the Year.
 
O noutate a celei de-a XVI-a ediții e faptul că, în continuarea proiectului început anul trecut – expoziția Digital Artists, Internetics 2016 va fi integrat în Internetics Digital Week, un eveniment amplu dedicat industriilor creative digitale care se va desfășura în perioada 14-23 noiembrie la Palatul Știrbei. Internetics Digital Week va găzdui o expoziție și o serie de conferințe și alte serii de evenimente conexe care au ca scop să aducă mai aproape industriile conexe de publicitate, tehnologie, IT & gaming.  
 
Gala de premiere Internetics va avea loc pe 21 noiembrie la Ateneul Român începând cu orele 19:30.
 
Pentru mai multe informaţii despre structura competiţiei şi despre juriul de anul acesta, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.   
 
Festivalul este susținut de glo iFuse, Coca-Cola, Grolsch si ABSOLUT. 
 
Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising digital, care fixează standardele în domeniu prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei. Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia. Începând cu cea de-a XVI-a ediție, gala de premiere, expozițiile, conferințele converg în susținerea scopului festivalului - acela de reuni și promova businessurile creative digitale.
 
The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Inițiază și organizează evenimente de 17 ani și aduce împreună antreprenorii, profesioniștii și publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional.