The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

COTROCENI CREATIV

Muzeul Naţional Cotroceni şi The Institute lansează concursul de design Cotroceni Creativ pentru a aduce o nouă perspectivă asupra modalităţilor de valorizare a patrimoniului muzeal prin design contemporan şi pentru a promova colaborarea dintre instituţiile muzeale şi zona industriilor creative. 
 
Ȋnscrierea ȋn competiție presupune trimiterea către organizatori a unei propuneri de suveniruri sau set de suveniruri (obiecte de design, produse decorative, produse textile, papetărie) ținând cont de specificul și necesitățile proiectului.
 
Concursul are ca obiectiv crearea unor proiecte de design de produs sau de design grafic care reinterpretează elementele identitare asociate Muzeului Naţional Cotroceni, pornind de la patrimoniul deţinut sau de la personalităţile care au marcat istoria acestui spaţiu cultural.
Produsele create vor reprezenta un prim pas în repoziţionarea muzeului ca spaţiu memorial contemporan în peisajul cultural bucureştean şi naţional.

Calendarul competiției

12 iulie - lansare concurs
12 iulie - 25 august - înscrieri online, prin formularul de concurs de mai jos
25 august - 4 septembrie - jurizare
5 septembrie - anunțarea câștigătorilor
5 septembrie - 5 octombrie - perioadă de producție pentru mini seria de produse
octombrie - expunerea proiectelor câștigătoare în cadrul festivalului DIPLOMA
 
Mai multe detalii despre competiție în Regulament și Brief.
 

DESPRE APLICANT

*
*
*
(website, Facebook, Twitter, Pinterest, Tumblr, Instagram, You Tube Channel etc.):
*
*

PROIECT

așa cum va fi folosit în toate materialele de comunicare
*
(maxim 1500 de semne despre conceptul proiectului și ce conține acesta/ funcționalitatea lui)
*
(maxim 1500 de semne- motivația alegerii temei și despre procesul de documentare efectuat)
*
(justificați în maxim 1000 de semne oportunitatea proiectului/obiectului sau seriei de obiecte propuse)
*
(detalierea materialelor și a proceselor de fabricație, perioada nececeară prototipării, anticiparea provocărilor legate de producția în serie și capacitatea de producție, aici se vor include și recomandări de furnizori, producători sau implementatori pentru producția respectivelor obiecte, dacă este cazul)
*

Reprezentarea grafică a proiectului

(Minim 3 randări sau reprezentări grafice ale produsului propus, acestea pot fi realizate în orice program, însă se vor uploada în format jpg/pdf)
*

BUGET

(descarcă de aici draftul, completează-l și detaliază-l)

*
(maxim 500 de semne - se vor detalia estimările de costuri pentru proiectare, design, fabricație, costurile realizării unui exemplar/prototip, dar și costurile și capacitatea de producție pentru 40-100 bucăți, respectiv 100-500 de bucăți, punându-se accent pe fluctuația costurilor/bucată raportată la creșterea volumului)
*
(Maxim 500 de semne- se vor detalia provocările și limitările anticipate legate de cantitățile de producție)
*


Campurile marcate cu * sunt obligatorii.