The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

Atelier de storytelling digital pentru profesioniștii din muzee

News / 09 Iul 2015 / INSTITUTE.RO
  • Atelier de storytelling digital pentru profesioniștii din muzee
1/1
A treia sesiune internațională de pregătire oferită de Network of European Museum Organisations are loc la București, în perioada 16-18 noiembrie.2015. 
 
Sesiunea va fi găzduită de către Rețeaua Națională a Muzeelor din România, în București, și este oferită unui număr de 23 de profesioniști muzeali și pentru doi membri NEMO din Europa. Atelierul  “Storytelling digital: pregătire aplicată pentru a înțelege potențialul acestei metode într-un context muzeal” a fost solicitat în mod expres de către Rețeaua Națională a Muzeelor din România organizației de specialiști italieni Melting Pro.
 
După un proces complet și intensiv de 21 de ore practice, participanții vor fi capabili: să creeze propriile povești digitale folosind metoda ”snapshot” în interiorul unui grup definit, acolo unde demersurile participative sunt încurajate, să-și planifice propriul atelier de storytelling digital într-un context adaptat specificului fiecăruia. 

Atelierul se vizează profesioniștii din muzee și ONG-uri care doresc să aibă o introspecție primară în storytelling-ul digital pentru a fi aplicat ca un instrument de angajare în propria organizație. 
 
Storytelling-ul Digital este întâlnirea dintre puterea storytelling-ului cu produsul digital pentru a crea o poveste vizibilă și auzită de toată lumea. În sectorul muzeal a fost aplicat cu mare succes în diferite proiecte, precum Proiectul Diamond, acolo unde are impact asupra dezvoltării profesionale continue pentru oamenii din muzeu. În concluzie, storytelling-ul digital este o metodă efectivă de angajare și de implicare în activitățile muzeale mai ales a grupurilor marginalizate, iar povestea digitală ar putea fi folosită pentru a evalua impactul activităților muzeale asupra publicului.
 
Muzeele membre RNMR au prioritate și le vor fi rezervate 10 locuri gratuite. 2 locuri sunt rezervate unor muzeografi din Europa, iar restul de 13 locuri sunt pentru participanții la modulul de curs MUZEOLOGIE, din luna noiembrie 2015, organizat de Institutul Național de Cercetare și Formare în Cultură, partenerul acestui atelier.

Întreabă mai multe aici