The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

 
 

URBOTECA FELLOWSHIP PROGRAMME

News / 21 Noi 2017 / INSTITUTE.RO
  • URBOTECA FELLOWSHIP PROGRAMME
  • URBOTECA FELLOWSHIP PROGRAMME
  • URBOTECA FELLOWSHIP PROGRAMME
  • URBOTECA FELLOWSHIP PROGRAMME
1/4
Realizând că probleme complexe ale unei localități nu pot fi rezolvate într-un mod creativ și echitabil fără o colaborare între profesioniști și locuitori, ATU a lansat Urboteca Fellowship Programme- un program practic de formare care îți completează cunoașterea despre orașe și viața urbană cu cercetarea aplicată și lucrul pe teren, prin colaborarea cu o comunitate urbană din București.
 
Acesta este destinat masteranzilor în arhitectură, urbanism, peisagistică, geografie, inginierie, arte, antropologie, sociologie, economie, psihologie, drept. Dar dacă studiezi altă disciplină, dar dorești să dezvolți proiecte care adresează aspecte complexe ale orașului, acest program este și pentru tine. 
 
Despre ce este Urboteca Fellowship Programme și ce vei învăța
 
• Metodologia design thinking pentru abordarea unor teme de interes la scara unui cartier.
• Principiile bunei guvernări în politici urbane și înțelegerea unor noțiuni & teorii care explică nevoia de cooperare în planificare și proiectare urbană.
• Colaborarea în echipe multidisciplinare și cunoștințe privind managementul de proiect folositoare în orice mediu de lucru (privat, public, asociativ, antreprenorial).
• Documentarea și analiza unor studii de caz despre cooperare între profesioniști și diverse tipuri de comunități.
• Design și aplicare de metode de cartare socială și de reprezentare a rezultatelor cartării: colectarea și analiza datelor pe indicatori pentru a studia dinamici la scară de cartier.
• Design de procese participative și facilitarea acestora într-o comunitate locală.
• Principiile comunicării accesibile, online și offline, folosind instrumente de pedagogie urbană, storytelling, social media.