The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

51 de proiecte înscrise în competiția Urbaniada

News / 22 Dec 2016 / INSTITUTE.RO
  • 51 de proiecte înscrise în competiția Urbaniada
1/1
Cea de-a doua ediție a competiției Urbaniada, organizată de ING Bank și The Institute, reunește 41 de aplicanți, care au înregistrat 51 de proiecte ce vizează creșterea calității vieții în 6 orașe sau care își propun realizarea unor aplicații de mobil, a unor platforme online sau dezvoltarea unor tehnologii ce pot contribui la îmbunătățirea spațiului urban.

Lista cu finaliștii va fi făcută publică pe 30 ianuarie 2017, după ce se va încheia prima etapă de jurizare. ING Bank va oferi finanțare în valoare totală de 250.000 de euro pentru a pune în aplicare proiectele ce vor fi declarate câștigătoare.

Proiectele înscrise urmăresc creșterea calității vieții în spațiul urban prin diferite modalități: eco-inovație, incluziune socială, lucrări de infrastructură, intervenții temporare, participare publică, spații comunitare sau spații verzi și recreative. Bugetele necesare implementării proiectelor variază între 15.000 și 100.000 de euro. 

Jumătate din proiectele înscrise oferă soluții concrete și punctuale pentru diferite probleme ale spațiului urban din București. Opt proiecte propun soluții pentru Timișoara, șase pentru Cluj, cinci pentru județul Constanța și două pentru Brașov, iar șase își propun realizarea unor aplicații de mobil sau a unor platforme online. 

Proiectele înscrise în concurs vor fi evaluate și notate de un juriu format din: Constantin Goagea (Arhitect, director Zeppelin), Iulia Stanciu (Arhitect fondator STARH), Maria Duda (Arhitect, fondator BAZA), Mircea Toma (Președinte ActiveWatch), Vera Marin (Arhitect Urbanist; Președinte Asociația pentru Tranziție Urbană), și din 5 reprezentanți ai Board-ului CSR ING Bank - Mihaela Bîtu (Executive Director, Head Of Commercial Banking), Patricia Andrei (Director, Head Of Human Resources), Cătălin Vasile (Director, Head Of Advisory Channels Management), Iosefina Frolu (Director Corporate Communication), Roxana Colisniuc (CSR Officer).

În prima etapă, jurizarea se va face online, pe baza criteriilor: relevanță, impact, originalitate, fezabilitate, metodologie, buget și sustenabilitate.